Frenzy Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Ja vad tycker ni ? Själv tycker jag att dem har försämrats Men visst dem är fortfarande Favoritband nr.02 men tycker ni inte dem var bättre förr ? EDIT : VOTE : Lika bra som alltid. Redigerad 11 april, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag röstade "Lika bra som alltid" eftersom jag inte tycker dom försämrats så överdrivet. Men jag tycker dom försämrats liiiite... VOTE: Lika bra som alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Vote: Lika bra som alltid Dom har svängt marginellt men inga dramatiska ändringar. Slipknot var allra bäst med självbetitlade albumet, Iowa var något sämre (men inte dålig) och senaste Subliminal verses var bättre än Iowa men sämre än Slipknot. men som sagt dom är bara lite bättre och sämre i jämförelse med de andra. Redigerad 11 april, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nej. Snarare bättre, IOWA bleknar i jämförelse med Vol. 3, som även är bättre än s/T enligt mig. MFKR är dock bäst, samt det som finns tillgängligt av Crowz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vote: Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vote: vet inte Men diggar fortfarande endel låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag röstade "Lika bra som alltid" eftersom jag inte tycker dom försämrats så överdrivet. Men jag tycker dom försämrats liiiite... VOTE: Lika bra som alltid. W0RD på det ! Skivan jag tycker är bäst är nog IOWA Vi kan ju göra så här som folk har gjort i hårdrockstråden, sätta ihop en egen skiva med slipknot eller vad tycker ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 W0RD på det ! Skivan jag tycker är bäst är nog IOWA Vi kan ju göra så här som folk har gjort i hårdrockstråden, sätta ihop en egen skiva med slipknot eller vad tycker ni ? Bra idé. ------------------------------------- 1. Confessions 2. Circle 3. Before I Forget 4. Wait and Bleed 5. Left Behind 6. Eyeless 7. Opium of the People 8. People = Shit 9. Scream 10. Heartache and a Pair of Scissors 11. Liberate 12. Spit it Out 13. Purity 14. Only One (s/T) 15. Danger - Keep Away 16. The Heretic Anthem 17. Surfacing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) I brist på "lika dåliga som alltid", röstade jag "Ja" EDIT: Hehe sen så heter det "sämre" Redigerad 11 april, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Då gör jag min då 1. Left Behind 2. Purity 3. Wait and bleed 4. People = Shit 5. Surfacing 6. Liberate 7. Eveything ends 8. Spit it out 9. The Heretic Anthem 10. My plague 11. Eyeless 12. Vermillion pt.2 13. Disasterpieces Kanske lite kort , men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 De känns som jag växt ifrån Slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 De känns som jag växt ifrån Slipknot Och växt till Metallica istället? Vilket framsteg! ... inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 De känns som jag växt ifrån Slipknot Växa ifrån ? icke Är det inte så att man börjar med mjukare rock så går man till hårdare , hårdare osv.... Eller inte Jg började med Slipknot och System of a Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vote: Vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Och växt till Metallica istället? Vilket framsteg! ... inte. HAHAHHAHAHAHA EDIT: votade lika bra som alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Null vote: lika urusla som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Först var de Kiss, sen Slipknot sen Iron Maiden sen Slipknot igen. senare blev de AC/DC tillbaka till Slipknot och sedan till Metallica. lyssnar fortfarande på slipknot helt klart men inte så ofta bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Varför inget "Lika dåliga som vanligt" Alternativ? Edit:Såg nu att 2 till har sagt det Redigerad 11 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vote: vet inte (bryr mig inte heller) om de har blivit sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Tycker dom är otroligt dåliga . Tycker inte om musik när dom bara skränar och skriker, det blir bara groteskt och bisart (kanske lite fel ord men det är det närmaste jag kommer :"> ). det som är okej är korn och linkin park men slipknot går över gränsen. tro mig jag har lyssnat på många slipknot-låtar. men om man ska rösta så tycker jag att dom har blivit bättre. dom har gjort mera lugna låtar voté: nej Redigerad 11 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts