Foo Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Med tanke på att det kommer ett nytt NFS snart så undrar jag vad ni tycker om NFS-serien... KÄLLA Redigerad 11 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Samma miljö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Båda är lika bra. Det är ju stenkul att modda sönder sina bilar och sånt, men när man lirat underground ett tag så längtar man lite efter att köra en Ferrari eller Aston Martin i en skog till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tyckte att NFS underground 1 var jättekul när det kom ut. men man får se vad den nya kommer att ge oss för saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Bästa bilspelet någonsin är NFS:HS. Så gärna att dom kör med riktiga sportbilar istället för fjortis-sportbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Jag gillar need 4 speed hot pursiut (ettan) till PSX/PS/PS1. man kunde köra polisjakter om man ville och så fanns det olika turneringar för olika bilklasser undergroundspelen är lite enformiga men de e väll lite kul å styla bilar, men det är ju ingen känsla i spelen alls och det är synd att det itne finns några riktiga sportbilar Redigerad 11 april, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ska vara varierande. Vote: Tävlingar i olika delar av världen, som i de andra NFS-spelen, med varierand miljö... SJÄLVKLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag röstade på det andra alternativet med varierand spelmiljö! http://www.gamereactor.se/media/eautannonserarneedspeed_23403.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag gillar need 4 speed hot pursiut (ettan) till PSX/PS/PS1. man kunde köra polisjakter om man ville och så fanns det olika turneringar för olika bilklasser undergroundspelen är lite enformiga men de e väll lite kul å styla bilar, men det är ju ingen känsla i spelen alls och det är synd att det itne finns några riktiga sportbilar Hot Pursuit är iofs trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Definitivt NFS:HS, bästa NFS-spelet nånsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Stoffe menar du trean eller femman? Själv tycker jag att de ska vara varierade så därför går min röst till: Tävlingar i olika delar av världen, som i de andra NFS-spelen, med varierand miljö... SJÄLVKLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Stoffe menar du trean eller femman? Femman är Need For Speed: Porsche Unleashed och trean är Need for Speed: Hot Pursuit.. Och när vi väl e inne på Hot Pursuit så undrar jag om man kan sätta på skador på HP 2 på Xbox som man kan på Ps2 för när jag hade mitt Xbox så fanns det inga skador men när jag lira på Ps2 så fanns det Redigerad 12 april, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Det är lätt NFS:U , inte 2:an bara 1:an. 2:an suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 För att ingen ska undra (och för jag har tråkigt atm) så skriver jag nu vad alla spelen heter. The Need for Speed Need for Speed 2 Need for Speed 3: Hot Pursuit Need for Speed 4: High Stakes Need for Speed 5: Porsche Unleashed Need for Speed 6: Hot Pursuit 2 Need for Speed 7: Underground Need for Speed 8: Underground 2 Samt att det finns en SE-version på både ettan och tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vanliga NFS så klart. Men Underground är kul i början men man tröttnar snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts