Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 (redigerad) jag fick en mobi i julklapp och den är JÄTTE liten jag scanade ett kort på den: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload7/hehe.JPG jag la min hand brevid den för att ni ska se hur liten den är... Redigerad 27 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 jag tror att det är du som har stor hand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jävlar va liten den är!! Kan du överhuvudtaget trycka på knapparna utan att råka trycka på fel knapp?? Du har ingen färgdisplay på den eller? Själv har jag en SonyEricsson T300, utan kamera dock, fattig jävel som man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jävlar va liten den är!! Kan du överhuvudtaget trycka på knapparna utan att råka trycka på fel knapp?? Du har ingen färgdisplay på den eller? Själv har jag en SonyEricsson T300, utan kamera dock, fattig jävel som man är. den har ingen färgdisplay, ja i bland trycker man fel bara för att den är så liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Haha, själv fick man ju T300:an med cameran till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 funkar kameran bra eller? blir de bra upplösning i displayen? Måste säga att jag är grymt nöjd med min T300, tyckte den va lite ful i början men nu är jag helnöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 ja undrar en sak varför har du skrivit dude i din hand??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 ja undrar en sak varför har du skrivit dude i din hand??? jag vet ej.... kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 jag vet ej.... kul... hahaha, jätte kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 funkar kameran bra eller? blir de bra upplösning i displayen? Måste säga att jag är grymt nöjd med min T300, tyckte den va lite ful i början men nu är jag helnöjd! Nja.. Den funkar väl bra för att vara så liten.. Sen får man väl inte ut mer med bara 256färger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 jag nöjer mig med en Siemens M50 med mp3 spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 kamrena på mobierna är vad jag tycker inte så bra dom har typ bara 1.0 megapixlar och är väldigt dyra när mobil kamrerna kan ha 3.0 megiapixlar och ligger på nåt pris mellan 1000-1500kr då snackar vi affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag nöjer mig med min gamla nokia 3310 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 jag har också en SONYEricsson men det är en t68i...den har jag kamera till...skitgrymt...min farsa har en sån där handator så dom blir jättte tydliga dom bilderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts