Jesper Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nu när det bara texturerna kvar på min golden gun så har jag börjat med ett nytt vapen. Det ska bli en M16. Skriv vad ni tycker om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 En liten updatering. ingen som har nått att tycka om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Du borde göra kroppen först jag ska göra en m4 sen som är en nyare version av m16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Alla har börjat göra vapen i sketchup nu Men din m16 blir nog skitgrym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Här kommer en uppdatering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Här kommer en uppdatering! Ser ut som om magget inte kommer att få plats.. du kanche borde flytta trigger garden lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Det är redan fixad och här en till uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Det är redan fixad och här en till uppdatering. Den blev snygg där har du lo-poly bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Ser riktigt bra ut men är det 2:a vapnet du gör eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Ser rätt ok men det främre siktet ska sitta längre fram.... jag gissar på att den har 1000 polys? elelr? Redigerad 17 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jo det är mitt anda vapen men det första blev inge bra. Jag har inte kollat polysarna ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Men det siktet kan du ändra snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jo men det är bara det att på de m16 jag sett så sitter det där. Och så undrar jag om någon har tid och lust kunde texturera mitt vapn eller hjälpa mig med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Siktet ska inte alls sitta längre fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Japp jag märkde det sen sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts