Cortez Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag hoppade av skolan för att 3 av 5 lärare var värdelösa svin.. skall börja ny skola efter sommarn Aru, jag gjorde samma sak på sista 3 månaderna i 8:an. Du kommer ångra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 När jag gick på högstadiet så blev det en hel del skolk men nu på gymnasiet så har jag 00.00 % frånvaro. Jag försöker att inte dra hem, även om det är bild eller spanska men 2 bild-lektioner har det blivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Aru, jag gjorde samma sak på sista 3 månaderna i 8:an. Du kommer ångra det. Jag har gått klart högstadiet.. jag hoppade av 1an i gymnasiet.. hade bara gått 4 månader (fordon enskedegård).. jag skall börja snickar-linje på StEriks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 När jag gick på högstadiet så blev det en hel del skolk men nu på gymnasiet så har jag 00.00 % frånvaro. Jag försöker att inte dra hem, även om det är bild eller spanska men 2 bild-lektioner har det blivit. Om det har blivit 2st bildlektioner så lär du inte ha 00.00% frånvaro. Ville bara påpeka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Hemma idag med.....mår skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts