Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Okej.. Hoppas att inte samma sak händer mig Jag har varit bäst från sex-års tilll 6an =) Det berodde bara på läraren för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Det berodde bara på läraren för mig. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Haha, detta börjar bli en skryt-tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Haha, detta börjar bli en skryt-tråd... Okej .... Skryt om något då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Haha, detta börjar bli en skryt-tråd... Tycker jag inte, om det nu börjar bli en skryt-tråd så kan ju du också passa på och skryta om något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Sry för att jag går lite off-topic nu men.. Perlan.. Är detta verkligen du? Bild Du ser ut som en 15/16 åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Gjorde det förra veckan en gång, första gången detta år. Var inte meningen att jag skulle göra det, men jag gjorde det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Sry för att jag går lite off-topic nu men.. Perlan.. Är detta verkligen du? Bild Du ser ut som en 15/16 åring. Det är den formen av bilder som finns på hans lunar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Sry för att jag går lite off-topic nu men.. Perlan.. Är detta verkligen du? Bild Du ser ut som en 15/16 åring. Mmmm... Det är jag.. Jag vet att jag ser ut som en 15/16 åring... Det gör jag på längden med.... (185cm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Öhm.. ibland .. asså aldrig "dragit" från skolan men kanske överdriva lite att man mår dåligt nån dag var fjärde vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag ska ge dig en ledtråd. Denna termin hittils, och hela förra terminen har jag 100% närvaro. Så du kan ju räkna hur mycket jag varit borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag ska ge dig en ledtråd. Denna termin hittils, och hela förra terminen har jag 100% närvaro. Så du kan ju räkna hur mycket jag varit borta. Hm........ 2 ggr borta *Skojjja* De är bra! Inte skolka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Perlan jag är också ganska (jätte?) bra på matte men jag skryter inte om det hela tiden... Tycker du borde sluta skryta Edit : Drog hem med 2:ornas taxi när jag gick i 5an.. hehe Redigerad 11 april, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Öhm.... säker på att du läste posten riktigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Var på prao idag. Alltså var jag inte i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Har heller aldrig skolkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Har heller aldrig skolkat. Inte jag heller, vill hålla betygen i topp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag går i 8:an och har typ kommit för sent sammanlagt 5 minuter inte skolkat en enda gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Det är väl som Azore. man blir så skoltrött så man går hem och sover och sen spelar lite gta. sen hjälper det ju inte när en lärare håller på att trakasera/mobba(?) än i skolan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag hoppade av skolan för att 3 av 5 lärare var värdelösa svin.. skall börja ny skola efter sommarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts