minigun Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Hoppade över sista lektionen idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Hoppade över sista lektionen idag.. Jag har aldrig skolkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Strongt gjort. Snart har denna dag gått mot sitt slut. Blir och lägga sig i soffan och kolla på TV snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag har aldrig skolkat Gjorde inte jag heller i din ålder, mest på senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Kallar det inte skolk, kallar det skoltrött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Gjorde inte jag heller i din ålder, mest på senaste tiden. Varför Skolkade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Varför Skolkade du? Skolkade? Skolkar menar du? Ja det gör jag när jag inte orkar med resten av dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Skolkade? Skolkar menar du? Ja det gör jag när jag inte orkar med resten av dagen.. Oj... Ja, jag menade "skolkar" Hur ofta "orkar du inte rästen av dagen" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Oj... Ja, jag menade "skolkar" Hur ofta "orkar du inte rästen av dagen" då? Inte allt för ofta, puh sån tur är. Händer väl nån gång ibland sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Inte allt för ofta, puh sån tur är. Händer väl nån gång ibland sådär. Okej... Var du duktig innan? Förresten... är du duktig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Okej... Var du duktig innan? Förresten... är du duktig nu Duktig när det gäller skolarbetet? Det klarade jag med godkänt i samtliga ämnen, eller man ska kanske säga klarar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Duktig när det gäller skolarbetet? Det klarade jag med godkänt i samtliga ämnen, eller man ska kanske säga klarar.. Okej Jag kommer nog ha minst vg i matte... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Okej Jag kommer nog ha minst vg i matte... =) Hur gammal är du `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Kolla profil. Men eftersom jag är så trött nu så är han 12, läste nyss hans profil. Hehe. Edit: Inte på profil. På hans hemsida. Redigerad 11 april, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag kommer nog ha minst vg i matte... =) Har chans att få vg i matte om jag lägger ner mer tid, men orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Jäpp... Jag är tolv... Shhhh (hultan får inte veta ) EDIT: Jag har varit duktig på matte sedan 4 års ålder Redigerad 11 april, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ibland är jag så uti fankens jäkla trött så att jag går hem..skrevs om det på omdömena jag fick idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ja brukar inte skolka, orkar inte dessutom sover ja typ 50% av dom flesta lektionerna så man kan säga att ja e inte e närvarande EDIT: missade en hel lektion idah. tog för långt tid för mig att byta om efter gympan. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 EDIT: Jag har varit duktig på matte sedan 4 års ålder Jag var bäst på matte i klassen i 6:an, när jag sedan började 7:an fick vi ju ny mattelärare som var helt dum.. sen dess har jag inte alls varit lika duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag var bäst på matte i klassen i 6:an, när jag sedan började 7:an fick vi ju ny mattelärare som var helt dum.. sen dess har jag inte alls varit lika duktig. Okej.. Hoppas att inte samma sak händer mig Jag har varit bäst från sex-års tilll 6an =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts