pKz Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Själv så gick jag hem idag efter idrotten. Kände bara hur jag inte fått vila. Har fått gjort prov/läxor under helgen. Sa att jag mådda illa. Brukar ni göra såhär? Är rädd att lärarna ska komma förbi eftersom jag bor på Skolgatan, så. Onödig topic men jag bara undrar. Skönt och skippa skolan då och då. Dock är det första gången jag är hemma nu. (Genom att vara "sjuk".) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ja, jag skippade sista lektionen och stack hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag är hemma för att jag har studiedag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag är hemma för att jag inte orkar praoa. (Prao:a? Prao'a? Whatever...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag är hemma för att jag inte orkar praoa. (Prao:a? Prao'a? Whatever...) Praktika. Ska dra och käka något och kolla på den underbara äckelskolan mittemot mig. Hejdå alla. Ha en trevlg dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vi hade halv idrottsdag idag, Volleyballturnering, mellan 12:30 och typ 15:00. Grejen är att jag egentligen slutar vid 13:30 på Måndagar, och att vi samtidigt hade en rast mellan 10:10 och 11:40 som blev förlängd då jag inte hade någon Tyska pga idrottsdagen. Att sluta 5 timmar tidigare blev för frestande, så jag sket i volleybollturneringen och stack hem vid 10:10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Praktika. Praktika, klockren Praktisera heter det. Annars så kan man ju också säga praoa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag har haft ont i halsen så jag stack hem...eller jag sa att jag mådde skit...för det gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 "Försova" sig med flit händer ganska ofta. Känns onödigt att dra hem om man ändå har dragit till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Sjuk på riktigt så därför är jag hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Är sjuk på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Samma här huvudvärk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Händer att jag drar hem om jag inte orkar resten av dagen eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 <---- ledig på måndagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Drar hem då jag har lust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Men jag drar från skolan när det blir för mycket... skippar dom 2 sista lektionerna och tar med lite läxor och sen när skolan är slut, leker jag med dom ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Brukar dra hem ganska ofta på grund av att jag inte orkar med skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Är i skolan jämt och ständigt, om jag inte är sjuk. Inge bra att skolka och hålla på Edit : Kom inte med några "Jävla pluggis" kommentarer för skolan är det jobbigaste som finns, och jag gillar det inte alls, men vill inte ha dåliga betyg pga frånvarotimmar. Redigerad 11 april, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Är i skolan jämt och ständigt, om jag inte är sjuk. Inge bra att skolka och hålla på Edit : Kom inte med några "Jävla pluggis" kommentarer för skolan är det jobbigaste som finns, och jag gillar det inte alls, men vill inte ha dåliga betyg pga frånvarotimmar. Jävla pluggis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jävla pluggis. Men din äggfjärt, sluta mobba mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts