Jesper Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Hej! Jag har gjort en Golde Gun till Gta vc. Men jag är inge bra på att texturera så jag undrar om någon kunde hjälpa mig med det. Adda mig på msn så kan jag skicka filerna. jeppe_lundin@hotmail.com nedan för har ni en bild på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Hej! Jag har gjort en Golde Gun till Gta vc. Men jag är inge bra på att texturera så jag undrar om någon kunde hjälpa mig med det. Adda mig på msn så kan jag skicka filerna. jeppe_lundin@hotmail.com nedan för har ni en bild på den. Het men man kanske skulle kunna göra den mer Rund 3d eller vad det heter den är rätt kantig men men den är fin? synd att jag inte kan textuera annrs hade jaghjälpt dig gärna Redigerad 11 april, 2005 av madin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tack! Men Golden gun är ganska kantig i verkligheten också och så är jag inte så bra på det här ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts