GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 AS HET MOD!!! BILEN (NISSAN SKYLINE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Hehe.. Gillar också Interstate.. Väldigt kul att åka runt över staden sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Fast en sån mod om man laddar hem den så kan man vell inte starta ett save game va? har för mig de..för jag har klarat hela spelet å så sen om jga läger in den och trycker på load game och veljer ett hänger vell sig spelet ( STAVFEL?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Fast en sån mod om man laddar hem den så kan man vell inte starta ett save game va? har för mig de..för jag har klarat hela spelet å så sen om jga läger in den och trycker på load game och veljer ett hänger vell sig spelet ( STAVFEL?) Läs i deras topic.... till ex med den nya main så måste du trycka bort bodyguarden innan du savar annars hänger sej det.... det är skit kul o åka omkring med massa snutar efter sej när man har nissan skyline man blåserförbi dom i 240 o dom i 100 OH YEAH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Läs i deras topic.... till ex med den nya main så måste du trycka bort bodyguarden innan du savar annars hänger sej det.... det är skit kul o åka omkring med massa snutar efter sej när man har nissan skyline man blåserförbi dom i 240 o dom i 100 OH YEAH!! Mmm..så jag kan lägga in modden sen så kan jag loada upp ett savegame??bodyguard?? e de skrivskyddet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Mmm..så jag kan lägga in modden sen så kan jag loada upp ett savegame??bodyguard?? e de skrivskyddet?? Läs bara i deras topic jag pallar inte förklara för ´non som inte kan modda sitt vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 I love that car, fast den är ju inte så jättesnygg inuti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Har du modden till VCMM?? Ladda upp isåfall PLEASE!! :"> Redigerad 11 april, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Har du modden till VCMM?? Ladda upp isåfall PLEASE!! :"> Varsågod VCMM (MODDARNA KRÄVER DETTA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Impaler Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Hur får man bilarna att köra på interstaten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Hur får man bilarna att köra på interstaten då? Det gör dom automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Impaler Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Inte hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Jag installerade modden och nu går det INTE STARTA VICE CITY!!! :'( När man trycker på ikonen för att starta händer inget!!! Jag har redan avinstallerat men det funkar ändå inte ***** ****-MOD!!! *** ÅT *******!!! Hjälp mig, vad är felet??? :'( EDIT: Sorry gammal topic... Redigerad 17 april, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Till:-NightHawk- Ta bort "txd.img" från "models"-mappen. Redigerad 17 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 -Nighthawk-: Har du använt VC Limit Adjuster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag undrar vilken man ska ladda ner och vad som är skillnaden mellan I420 V2.0 Manual Download (Rar Archieve: 6.43mb) OCH I420 V2.0 VCMM Download (Rar Archieve: 7.99mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag undrar vilken man ska ladda ner och vad som är skillnaden mellan I420 V2.0 Manual Download (Rar Archieve: 6.43mb) OCH I420 V2.0 VCMM Download (Rar Archieve: 7.99mb) VCMM-(Vice City Mod Manager)versionen installerar modden åt dig (om du har programmet) och manual install, ja, då får du installera den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 VCMM-(Vice City Mod Manager)versionen installerar modden åt dig (om du har programmet) och manual install, ja, då får du installera den själv. Man behöver ändå vc adjust..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Man behöver ändå vc adjust..... Men han undrade vad skillnaden mellan dom var, och det var det jag svarade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Man behöver ändå vc adjust..... Du har ingen aning var jag hittar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts