Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jag fattar inte riktigt det!? Varför gillar ni den staden så mycket!? (har inte spelat gta3 så mycket) V.C är ju fetare!(?) Nu fanns ju inte det med som val, så man får nöja sig med L.C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Nu fanns ju inte det med som val, så man får nöja sig med L.C Aha, så denna allmäna L.C hysterie är bara för V.C inte fanns med! Har bara fått intrycket att "alla" gillar den staden som faen... Jätte många trådar om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Aha, så denna allmäna L.C hysterie är bara för V.C inte fanns med! Har bara fått intrycket att "alla" gillar den staden som faen... Jätte många trådar om den. Nej då, vet faktiskt ärligt talet inte vilken stad jag tycker bäst om. Fick jag i nuläget välja skulle jag nog valt L.C trots allt. Var så längesen jag upplevde den staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag vet Få tillgång till Hela Gta =) när man kommer till gta 1 och 2 så blir det 2d =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Fett A-bombplan så jag kan hämnas på Area 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Atombomber åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts