Tija Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hejsan hejsan alla datorsmarta, hormonstinna pojkar därute! Hjälp... Hur fasen använder man DC++? Vill egentligen bara ha tag i Snoddas-låtar... Nån som kan fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Okej, vad är det du inte förstår med DC++ ?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Warez inte på detta forum. Eller "Snoddas" hehe kanske inte copyrightskyddade när jag tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Warez inte på detta forum. Eller "Snoddas" hehe kanske inte copyrightskyddade när jag tänker efter. Det är lugnt, jag fattar nu.. Det var inte SÅ svårt... Och klaga inte på Snoddas! Linköpingspunk när den är som bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Inte olagligt att tanka musik därför inte warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Inte olagligt att tanka musik därför inte warez? Wäsch är piratkopierad mjukvara så joo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Wäsch är piratkopierad mjukvara så joo. Musik är inte mjukvara så nää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Musik är inte mjukvara så nää. Aaa iofs men räknas inte mp3 och filmer till warez iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Aaa iofs men räknas inte mp3 och filmer till warez iaf? Att ladda ner mp3 är inte olagligt, rnet generellt inte iallafall. (Sedan beror det på vad man laddar ner, men att säga att mp3 är olagligt är som att säga något dumt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Aaa iofs men räknas inte mp3 och filmer till warez iaf? Stor skillnad på Filmer och MP3.. Men jag tror inte att MP3 räknas till wäääärch? Det har snackats om förut här på forumet iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Aaa iofs men räknas inte mp3 och filmer till warez iaf? Nej inte egentligen warez är endast (releasead)piratkopierad mjukvara. Men i gtasajtens regler ska tydligen "warez" täcka allting. Själv tyckerjag det vore bättre att skriva piratkopiering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Det är lugnt, jag fattar nu.. Det var inte SÅ svårt... Och klaga inte på Snoddas! Linköpingspunk när den är som bäst! Jag fattar din ironi, men vad fan har Linköping med Snoddas att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Hjälp killen att få igång DC istället för att whina om warez.. nåja nu funkar det för han så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Hjälp killen att få igång DC istället för att whina om warez.. nåja nu funkar det för han så.. Kille, vilken kille?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jag fattar din ironi, men vad fan har Linköping med Snoddas att göra? Han har iaf en korvkiosk uppnämnd efter sig här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Kille, vilken kille?!?! Hejsan hejsan alla datorsmarta, hormonstinna pojkar därute! Hjälp... Hur fasen använder man DC++? Vill egentligen bara ha tag i Snoddas-låtar... Nån som kan fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ja, Tija är en tjej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Har du installerat dc++? hur långt har du kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts