emo Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Finns det någon möjlighet att ta bort vapen från menyn uppe i högra hörnet... jag råkade ta knoggärnet (stavning) och sparade men jag anser att det inte är gangsta att ha knoggärn så jag vill inte ha dem, jag har hundra procent med alla flickvänner så det är ingen idé att ta livet av sig eller åka fasst för jag hamnar ändå ut med alla vapen... :'( HELP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tja, det är väl bara att köpa fullt med nya vapen! eller vapenkoden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Finns det någon möjlighet att ta bort vapen från menyn uppe i högra hörnet... jag råkade ta knoggärnet (stavning) och sparade men jag anser att det inte är gangsta att ha knoggärn så jag vill inte ha dem, jag har hundra procent med alla flickvänner så det är ingen idé att ta livet av sig eller åka fasst för jag hamnar ändå ut med alla vapen... :'( HELP! Knogjärn kan vara lite svårt att få bort, men om man vill ha bort vapen är det bara att ta slut på skotten. Om man inte har 100% förståss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det konstiga för mig är att om jag dör/åker fast så kommer jag ändå ut med alla mina vapen. (Har inte 100% med nån av flickvännerna) Knogjärn kan vara lite svårt att få bort, men om man vill ha bort vapen är det bara att ta slut på skotten. Lite svårt att ta slut på skotten med ett knogjärn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Knogjärn kan vara lite svårt att få bort, men om man vill ha bort vapen är det bara att ta slut på skotten. Om man inte har 100% förståss Jo jag vet men det är lite svårt att slösa skott på ett knogjärn ... iofs så spelar det ingen roll jag kan lika gärna göra vapenfusken eftersom jag redan gjort jetpackfusket när jag lekte runt lite men så råkade jag sprara så... men ändå det känns lite ruttet när det står i statsen att jag då använt två fusk Redigerad 10 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 men ändå det känns lite ruttet när det står i statsen att jag då använt två fusk VA!? Står det hur många gånger du fuskat exakt!? Isåfall vågar jag knappt titta på mitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 VA!? Står det hur många gånger du fuskat exakt!? Isåfall vågar jag knappt titta på mitt! Japp står under stats. Exakt hur många gånger man fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Är det inte bara att skaffa sig en kniv för att få bort knogjärnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Är det inte bara att skaffa sig en kniv för att få bort knogjärnet? Nej kniven tar inte över knogjärnet. kniven tar över vapen som t.ex. baseballträ, katana m.m.q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det konstiga för mig är att om jag dör/åker fast så kommer jag ändå ut med alla mina vapen. (Har inte 100% med nån av flickvännerna) Det enda du behöver göra är att dejta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Det enda du behöver göra är att dejta dom. Detjar du brudarna får du behålla vapnen när du blir wasted eller busted! Grejen är ju att han behåller dem trots att han inte dejtat dem!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Detjar du brudarna får du behålla vapnen när du blir wasted eller busted! Grejen är ju att han behåller dem trots att han inte dejtat dem!? Precis, har inte rört tjejerna.. men har iallafall vapnen kvar efter jag dött/åkt fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Precis, har inte rört tjejerna.. Det e bra att du har hög moral Azore! Vänta tills du gifter dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Det e bra att du har hög moral Azore! Vänta tills du gifter dig! Jag är inte singel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag är inte singel ...Och ändå rör du inte tjejerna!? Snacka om vilje stark! Imponerande faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Men enda sättet att bli av med knoghjärnet är följande: Döda flickvännen som gör så du får behålla vapnen efter en död, sedan går du och dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jo jag vet men det är lite svårt att slösa skott på ett knogjärn ... iofs så spelar det ingen roll jag kan lika gärna göra vapenfusken eftersom jag redan gjort jetpackfusket när jag lekte runt lite men så råkade jag sprara så... men ändå det känns lite ruttet när det står i statsen att jag då använt två fusk Oj jag skrev lite fel, jag menade att man får bort vapnet om man slösar skott. Men det går ju inte med knogjärn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Varför bryr du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Varför bryr du dig? Vem? vad menar du? jag fattar inte? SPAM isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Spam ? Ska den inläggskåte gtapimpfoolife säga. Vem tror du? klart jag menar authorn .. svårt att byta vapen om han inte vill se knogjärnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts