pinner Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Någon som vet något om den boken, jag måste läsa ut den till på tisdag men har inte orkat öppna den än så nu behöver jag veta allting som händer i boken. Detta är ganska viktigt eftersom jag halkat efter några kilometer i skolarbetet och har ig varningar i nästan alla ämnen. Jag ska försöka läsa lite själv men skriva gärna mycket fakta om vad boken handla rom och sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Lär ju finnas recensioner runt om på nätet, ens provat google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Www.mvg+.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Www.mvg+.com Eller Mimerbrunn där man slipper regga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Www.mvg+.com MVGplus Inte MVG+.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts