Wu Zi Mu Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 ...Jag med... ...Och jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 ...Och jag... ...och jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vem bryr sig vilka som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vem bryr sig vilka som håller med? ...jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) ...jag... ...och jag... edit: nu räcker det . Redigerad 11 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vi får nog snart starta en "Och jag"-tråd separat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vi får nog snart starta en "Och jag"-tråd separat DET håller jag med hom! Bäst att lägga ner nu innan nån blir avstängd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Haha. ingen på min sida? jag säger bara PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argon Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag håller helt med stuffat. PC rockar och IRON MAIDEN likaså!!!!!!!!!!!! Up the irons!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Här är en dikt till kära San Andreas Playstation 2 is all 4 you! Dualshock, It rocks! Dålig va? Men bara för att säga det så får jag en ny dator i maj men jag ska inte fundera på San Andreas till dator..Eller till min Xbox för Ps2 ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Playstation 2 is all 4 you! Dualshock, It rocks! hehe, starkt jobbat dom har ju förbättrat lite saker till PC-versionen, draw distance m.m. Antagligen plockat bort några buggar också. Jämför dessutom upplösningen på en tv med en dators upplösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 hehe, starkt jobbat dom har ju förbättrat lite saker till PC-versionen, draw distance m.m. Antagligen plockat bort några buggar också. Jämför dessutom upplösningen på en tv med en dators upplösning Man.....SA släpptes till Ps2 först..Det är det som gäller (Likadant som att PC gäller för GTA 1 och inte Psx) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argon Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Och?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argon Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det kvittar vilken spelkonsoll det kommer ut till först Pc är ändå mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Äntligen en på min sida alla saker har s.k. spädbarnsproblem, första modellen (i detta fall spelet) får alltid fel / problem som sedan ändras i senare modeller. Se på bilmodellerna t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 PC rockar inget skönare än att styra med mus men man skulle vilja testa touchpad också om det finns att köpa till vanlig data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argon Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Grabbar, ni kan verkligen det här, bra jobbat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts