guardian Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tjena! jag undrar när USA releasen är för SA till PC. ska beställa det i USA istället för luffar sverige så man får det qucker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Tjena! jag undrar när USA releasen är för SA till PC. ska beställa det i USA istället för luffar sverige så man får det qucker 6:e Juni. Har redan förbokat det därifrån =) Hoppas att jag blir den första här med spelet.. Redigerad 10 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ok, tack måste bli före den första med spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vad är det som är så upphettsande att få det först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vad är det som är så upphettsande att få det först? Tja det undrar jag med! Det går ju ändå inte att bevisa! Dessutom fixar många det redan innan den 6 juni! 10 juni släpps det officielt i sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tja det undrar jag med! Det går ju ändå inte att bevisa! Dessutom fixar många det redan innan den 6 juni! 10 juni släpps det officielt i sverige... Jo, för jag menar, det finns ju redan till PS2 så vad exakt är det man är först med? En kopia till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jo, för jag menar, det finns ju redan till PS2 så vad exakt är det man är först med? En kopia till pc Man kanske vill vara den första att få den till pc-versionen, eller är jag fel ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Man kanske vill vara den första att få den till pc-versionen, eller är jag fel ute Jo det är just det de handlar om, men jag kan inte fatta vad som är det heta med att få det först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jo det är just det de handlar om, men jag kan inte fatta vad som är det heta med att få det först Inte jag heller, jag kom ihåg när jag fick det före min kompis, det första jag gjorde var att ringa honom och säga jag har fått San Andreas. Jag fick ångest över att jag gjorde det, det var lite dummt gjort men man vill skryta, sen är det alltid kul att få San Andreas så fort som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Inte jag heller, jag kom ihåg när jag fick det före min kompis, det första jag gjorde var att ringa honom och säga jag har fått San Andreas. Jag fick ångest över att jag gjorde det, det var lite dummt gjort men man vill skryta, sen är det alltid kul att få San Andreas så fort som möjligt Jo men den som spar han har. Ångrar att jag spelade igenom det så pass snabbt, lycko alla som ännu inte spelat det och har allt kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Klart! Men det jag menar är: Det släpps 6 juni i usa! dvs. att den som beställer tidigast har det den 9:de juni! Men man kan få tag i ett orginal till pc långt innan dess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Jo men den som spar han har. Ångrar att jag spelade igenom det så pass snabbt, lycko alla som ännu inte spelat det och har allt kvar. Ja, det är jobbigt att ha kört klart allt, varje dag ska jag köra om alla uppdrag men när man precis börjar så skiter jag i det. Jag orkar inte dom första uppdragen dom är så sega Edit: Men man kan få tag i ett orginal till pc långt innan dess! Hur ska man få tag på det? Redigerad 10 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kan ju skryta med att jag var en av de första i Örebro med att få spelet. Stod i kön runt 12-tiden på natten på GAME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 He-He Ha-Ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 He-He Ha-Ha Ok vad är det roliga, en nedräkning till releasen på San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Releasen i USA är den 7:e juni. Dock så kommer många att skicka ut spelet den 6:e juni (för att folk ska få det den 7:e juni), men det är en annan sak. Att beställa från USA är kanske inte jättesmart då det tar flera dagar innan paketet levereras till sverige (FedEx och liknande kan dock leverera på 2-3 dagar, men det är väldigt dyra alternativ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag är helt på Hultenius sida. Varför betala en massa extra frakt när man får det samtidigt som det släpps i sverige? Dessutom alla som säger att ni redan har det på PS2, så är ju PC versionen förbättrad Bättre känsla att spela med mus också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Bättre känsla att spela med mus också Det håller jag inte med om, bättre känsla än att lira på PS2 finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Det håller jag inte med om, bättre känsla än att lira på PS2 finns inte. Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Håller med! ...Jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts