mfd Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Har nån bara velat börja om på nytt i SA? Jag tänker börja om för att det är segt att spela. Jag gillar att va bland Groove Street gänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag tänkte så förut när jag varvade det för 2:a gången, så ja. Det har jag känt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Japp har känt så 2 gånger, har hittills varvat det 3 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag har tänkt börja om många gånger men jag orkar inte köra dom sega Grove Street uppdragen i börgan, dom är så tråkiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag har spelat igenom storyn 2 gånger, men nu har mitt PS2 pajat, så jag kan inte spela alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jag är på fjärde omgången av storyn (1 är 100% utan fusk) så nu lattjar jag genom uppdragen med fusken för att se vad man går miste om! Men ett tips är att bara be syrran köra alla uppdrag till Life's a Beach så sparar du och börjar där nästa gång du vill restarta men slippa Grooveuppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag gillar Grove street uppdragten, speciellt Ryders. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts