mfd Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Haha... Min favorit är helt klart BF400. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Haha... Min favorit är helt klart BF400. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ljudet är helt underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Min favorit är absolut FCR900. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Eftersom du tog "Allmänt GTA-snack" så borde du kanske också skriva till alla motorcyklar, som funnits i alla spel. Dessutom finns de massor i San andreas samt VC som du glömt. Sanchez, freeway, angel t.e.x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Eftersom du tog "Allmänt GTA-snack" så borde du kanske också skriva till alla motorcyklar, som funnits i alla spel. Dessutom finns de massor i San andreas samt VC som du glömt. Sanchez, freeway, angel t.e.x. Han menar nog de snabbare "sport"-motorcyklarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Men jag tycker att FCR 900 är den skönaste motorcykeln, you can never found a better sound Redigerad 10 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Men jag tycker att FCR 900 är den skönaste motorcykeln, you can never found a better sound Det heter find och inte found. found betyder hittade, find betyder hitta. Redigerad 16 april, 2005 av mfd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det heter find och inte found. found betyder hittade, find betyder hitta. Tack för denna engelska lektion, men har du hört talas om rim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Tack för denna engelska lektion, men har du hört talas om rim Man rimmar ju inte med hjälp av felstavningar? Iaf BF400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Man rimmar ju inte med hjälp av felstavningar? Jag stavade inte fel, jag skrev bara ett annat liknande ord så att det skulle låta som ett rim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag stavade inte fel, jag skrev bara ett annat liknande ord så att det skulle låta som ett rim Okej inte felstavning men Det är ändå inte rätt ord att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Okej inte felstavning men Det är ändå inte rätt ord att använda. Okej, då måste jag tänka på att använda rätt ord i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Älska ljudet i FCR900!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Vote: FCR900 Anledning: Den e verkligen skön, bra ljud, å "normal", NRGn är lite för mycke. å BF400 ser ut som en Kawasaki.. ful moppe. Och det verkar inte bara vara jag som hatar HPV1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Lätt att NRG 500 är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 FCR900 FETT!!! den har ju så rått och härligt motor/avgassystem-ljud... oh, la, la Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts