DJTaz Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 JAG MENAR ATT OM MAN HAR Nått bra att säga om modden så säg det men om man har nått dåligt att säga om DEN SÅ HÅll käfT EN DEL MÄNNISKOR KANSKE INTEW VILL HÖRA EN MASSA SKIT HELAT TIDEN FFS SÅ SNÄLLA SLUTA WHINA PÅ ANDRAS MODDAR PLEASE Jaja ta det lite lungt nu... Håller med Fireblade, alla har rätt att säga vad dom tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 ÄÄÄ ORKA HÅLLA PÅ MED ER JAG VET VAD JAG SKA SÄGA OM ERA MODDAR NI GÖR ELLER LÄGGER UPP DOM KOMMER SUGA REJÄLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 ÄÄÄ ORKA HÅLLA PÅ MED ER JAG VET VAD JAG SKA SÄGA OM ERA MODDAR NI GÖR ELLER LÄGGER UPP DOM KOMMER SUGA REJÄLT Värst vad du överreagerar. Är det du som har gjort modden kanske? Dom måste väl få säja vad vi vill? Om dom hade tyckt att den vad bra hade dom ju skrivit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 SKREV JAG INTE SKIT SAMMA JAG ORKA INTE HÅLLA PÅ MED SÅNNA NEDKRÄNKANDE MÄNNISKOR SOM NI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) SKREV JAG INTE SKIT SAMMA JAG ORKA INTE HÅLLA PÅ MED SÅNNA NEDKRÄNKANDE MÄNNISKOR SOM NI! Och så stänger vi av CAPLSOCK Förövrigt ....ja det ser lite weird ut men går nog ann Redigerad 14 april, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 SKREV JAG INTE SKIT SAMMA JAG ORKA INTE HÅLLA PÅ MED SÅNNA NEDKRÄNKANDE MÄNNISKOR SOM NI! Varför måste du skriva med STORA BOKSTÄVER??? det ser överdrivet ut.. så stäng av capslock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 JAG MENAR ATT OM MAN HAR Nått bra att säga om modden så säg det men om man har nått dåligt att säga om DEN SÅ HÅll käfT EN DEL MÄNNISKOR KANSKE INTEW VILL HÖRA EN MASSA SKIT HELAT TIDEN FFS SÅ SNÄLLA SLUTA WHINA PÅ ANDRAS MODDAR PLEASE SANT MEN STÄNG AV CAPS LOCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 SANT MEN STÄNG AV CAPS LOCK! MEN ÄR NI HELT BLÅSTA JAG KOMMER FORTSÄTTA SÅ LÄNGE SOM NI KLAGAR PÅ MIG HEJ DÅ OM NI INTE KLAGAR PÅ MIG MEEER Å JAG SKITER I VAD NI SÄGER OM ANDRAS MODDAR LÄNGRA FÖR JAG ORKAR FAN INTE MER EN HÅLL KÄFT NU PLEASE Å SLUTA WHINA PÅ MIG ELLER NÅTT ANNAT HA DE GÖTT =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 MEN ÄR NI HELT BLÅSTA JAG KOMMER FORTSÄTTA SÅ LÄNGE SOM NI KLAGAR PÅ MIG HEJ DÅ OM NI INTE KLAGAR PÅ MIG MEEER Å JAG SKITER I VAD NI SÄGER OM ANDRAS MODDAR LÄNGRA FÖR JAG ORKAR FAN INTE MER EN HÅLL KÄFT NU PLEASE Å SLUTA WHINA PÅ MIG ELLER NÅTT ANNAT HA DE GÖTT =) *Rapporterad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 VAD ÄR CAPSLOCK??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 VAD ÄR CAPSLOCK??? Knappen brevid A-knappen. Madin, att du ens orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Knappen brevid A-knappen. Madin, att du ens orkar. VA VILKEN JAG HITTAR DEN INTE?? VAD GÖR DEN FÖRNÅGOT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 GRIM... Cut it off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Brevid A finns S... Sen finns det den långa läskiga där det står "Keps Lock" på låser dom in ens kepsar? Vågar inte trycka!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts