GTA_Erik Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Tänkte tipsa om en "glansig" mod till VC. Denna mod gör så att allt i Vice City blir rejält "glansigt". Länk: Glans-mod Installering: Lägg filen i Vice City mappen. Bild: http://www.mm2x.com/upload/files/kensastin6.jpg Redigerad 10 april, 2005 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tänkte tipsa om en "glansig" mod till VC. Denna mod gör så att allt i Vice City blir rejält "glansigt". Länk: Glans-mod Installering: Lägg filen i Vice City mappen. Bild: http://www.mm2x.com/upload/files/kensastin6.jpg Thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Fult! RIKTIGT fult enligt mig Men smaken är som baken, olika stora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Den moden är Väldigt Gammal och jag menar Väldigt gammal och FUL Redigerad 10 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag fattar inte riktigt, på vilket sätt glänser det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Laken på bilarna pucko... //Alexzander PS jag var ironisk! DS Redigerad 10 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Laken på bilarna pucko... //Alexzander Jo, men är det inte bara just den bilen som har sådan lack? Kolla på tanten som går på gatan hon glänser ju också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ja det är oxå sant... ///Alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ja det är oxå sant... ///Alexzander Okej så som jag fattat det så kommer allt börja glänsa, inte bara lacken på bilarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag tycker att det var snuggt på vissa bialr men passar inte på gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag tycker att det var snuggt på vissa bialr men passar inte på gubben OFFTOPIC: GRIM, har du blockat mig på MSN? Du svarar ju inte på mitt PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Men smaken är som baken, olika storaHårig och delad Okej så som jag fattat det så kommer allt börja glänsa, inte bara lacken på bilarna! Iallafall det mesta. Tycker det såg gräsligt fult ut, förutom på bilen, det såg rätt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hårig och delad Haha, precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det ser ut som att dom e gjorda av vax eller något!! Jag tycker absolut inte att det blir fint!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Fint gjort med DX motorn.. Inte så nodvändigt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Amen För F*N TA MODDEN OM NI VILL, KLAGA INTE PÅ DEN, ÄR DEN FUL SOM NI TYCKER, GE F*AN I OCH LADDA HEM DEN DÅ JAG SJÄLV TYCKER DET VAR EN BRA MOD =) :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Alla här väl rätt och säga vad dom tycker om modden... å alla har ju olika smak så man ska ju inte förvänta sig att alla tycker lika precis... Redigerad 13 april, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Alla här väl rätt och säga vad dom tycker om modden... å alla har ju olika smak så man ska ju inte förvänta sig att alla tycker lika bra precis... Nee det skrev han inte häller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Alla här väl rätt och säga vad dom tycker om modden... å alla har ju olika smak så man ska ju inte förvänta sig att alla tycker lika bra precis... JAG MENAR ATT OM MAN HAR Nått bra att säga om modden så säg det men om man har nått dåligt att säga om DEN SÅ HÅll käfT EN DEL MÄNNISKOR KANSKE INTEW VILL HÖRA EN MASSA SKIT HELAT TIDEN FFS SÅ SNÄLLA SLUTA WHINA PÅ ANDRAS MODDAR PLEASE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Coolt. Ser lite strange ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts