GRIM(back Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tack glockal Hehe ska testa om det laggar mkt med 6000 först Men ingen som vet vad som kan orsaka att vapnet blir osynligt? Tack för vadå? för att han inte fattade att jag ville hjälåa dig??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tack för vadå? för att han inte fattade att jag ville hjälåa dig??! Nej, inte det! För att han sa att den var snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nej, inte det! För att han sa att den var snygg Aha ok.. men ville du ha hjälp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag la in den i spelet, men den är osynlig? HeheheHAHAHAHAHAHA!!!! NICE WORK OSYNLIG HAHAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Lägg ut den osynliga please Vill haaa haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Lägg ut den osynliga please Vill haaa haha Kul att spring omkring med ett osynligt vapen? HAHA haha själv tycker jag att du ska lägga in Thompsonen färdig inte osynlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Varför går det inte att lägga in .dff filen som är på 420 kb i IMG filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Har du tagit bort skrivskyddet på img filen. Och problemet med att den blir osynlig kan bero på texturerna för så blev det för mig iaf när jag gjorde fel med texturerna. lite rörigt kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Har du tagit bort skrivskyddet på img filen. Och problemet med att den blir osynlig kan bero på texturerna för så blev det för mig iaf när jag gjorde fel med texturerna. lite rörigt kanske. Ja det har jag gjort. När jag försöker ersätta en .dff fil så står det "file too big to replace" men det borde ju ändå gå, 400 kb är ju ingenting :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Man kan inte replacea man måste antingen byta namn på original eller ta bort orig sen lägga in dff filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Kul att spring omkring med ett osynligt vapen? HAHA haha själv tycker jag att du ska lägga in Thompsonen färdig inte osynlig HAHAHAHA ändå kul Han kan ju lägga ut båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 HAHAHAHA ändå kul Han kan ju lägga ut båda? Men det är ju problem med den 6000faces.. Ganska mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Nu syns den i spelet (bild kommer sen). Det enda jag behöver göra nu är att ändra storleken (vet nån om man kan skriva in de exakta siffrorna nånstans så att den blir exakt lika stor som m4:an???) och fixa några texturer Kan man lägga på texturerna i sketchup llr 3DS och sen göra en .txd fil av dem o sen så är allt klart? Redigerad 16 april, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts