m0rd0r Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Gjorde en tommygun Vet nån vart jag kan hitta bra texturer, och hur man texturerar den i zmodeler? De som är på bilden tror jag inte funkar i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 NIce Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Gjorde en tommygun Vet nån vart jag kan hitta bra texturer, och hur man texturerar den i zmodeler? De som är på bilden tror jag inte funkar i VC Jävligt najs! har funderat ett tag på en son med fast utan kolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Gjorde en tommygun Vet nån vart jag kan hitta bra texturer, och hur man texturerar den i zmodeler? De som är på bilden tror jag inte funkar i VC OOHH J*VLAR!!! EN THOMPSON!!! LADDA UPP DEN SÅ FORT DEN ÄR KLAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Minska polysarna lite för dom jämna kurvorna tar upp rätt mycker polys.. dra seträck på kurvorna (svårt o förklara) men du fattar nog och ta väck det endra runda o dra liknande stäck över så minskar du med massa polys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Minska polysarna lite för dom jämna kurvorna tar upp rätt mycker polys.. dra seträck på kurvorna (svårt o förklara) men du fattar nog och ta väck det endra runda o dra liknande stäck över så minskar du med massa polys! Aa det måste jag nog, det står att det är över 6000 faces :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Aa det måste jag nog, det står att det är över 6000 faces :S Woa!! det e mycket för den adda mig på msn så ska jag lära dig några knep jag kommit på till ex min glcok hadde 5000 först sen hadde den mindre än 2400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Gjorde en tommygun Vet nån vart jag kan hitta bra texturer, och hur man texturerar den i zmodeler? De som är på bilden tror jag inte funkar i VC För det första: VÄLDIGT SNYGG För det andra: Ta det här inte fel nu men du kanske (vet inte om det var det som GRIM(back försökte förklara )men där man håller och så är det liksom "|" iställetför "(" fattar du? Det är (kanske inte) ett känt fenomen att jag suger på att förklara . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 För det första: VÄLDIGT SNYGG För det andra: Ta det här inte fel nu men du kanske (vet inte om det var det som GRIM(back försökte förklara )men där man håller och så är det liksom "|" iställetför "(" fattar du? Det är (kanske inte) ett känt fenomen att jag suger på att förklara . Menar du att den är helt rak? Där fram eller där bak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Minska polysarna lite för dom jämna kurvorna tar upp rätt mycker polys.. dra seträck på kurvorna (svårt o förklara) men du fattar nog och ta väck det endra runda o dra liknande stäck över så minskar du med massa polys! Ska du klaga på för mycket polys??? HAHAHAHAHAHA (Menar inget illa ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 För det första: VÄLDIGT SNYGG För det andra: Ta det här inte fel nu men du kanske (vet inte om det var det som GRIM(back försökte förklara )men där man håller och så är det liksom "|" iställetför "(" fattar du? Det är (kanske inte) ett känt fenomen att jag suger på att förklara . Vad snackar du om?? du gör mig förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag la in den i spelet, men den är osynlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag la in den i spelet, men den är osynlig? Lägg ut den osynliga också Den skulle vara lite cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Håll ut!! Ska titta med experterna på Gtaforums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Gjorde en tommygun Vet nån vart jag kan hitta bra texturer, och hur man texturerar den i zmodeler? De som är på bilden tror jag inte funkar i VC Snyggt och GRIM(back: ja tycker faktiskt inte du ska klaga på förmycket polys.... du är inte så pjåkig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Snyggt och GRIM(back: ja tycker faktiskt inte du ska klaga på förmycket polys.... du är inte så pjåkig själv Jag klagar inte jag vet bara någta knep så det blir mindre utan att det syns men om han vill ha 6000 istället för 3000 så får han väl ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Tack glockal Hehe ska testa om det laggar mkt med 6000 först Men ingen som vet vad som kan orsaka att vapnet blir osynligt? Redigerad 11 april, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tack glockal Hehe ska testa om det laggar mkt med 6000 först Men ingen som vet vad som kan orsaka att vapnet blir osynligt? Det kan vara ett positions problem.. Importera den originella M4, eller vilket vapen du vill och ställ in ditt eget vapen så att den passar in exakt i M4´an. Sen tar du bort vapnet du har importerat och exporterar ditt egna och provar hur det blir i spelet. Om du fortfarande har samma problem så vet vi iallafall att det inte har någonting med positionen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts