HadDeliNo.. Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hej.. jag har bytt till Mozilla Firefox från Internet Explorer eftersom mitt IE var helt mysko efter att jag fick ett adware som heter "CoolWebSearch" eller "SearchAssistant"... nu undrar jag var man avinstallerar IE någonstans om det nu går.... vågade inte bara deleta mappen för man vet aldrig vad som kan hända då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kontrollpanelen -> lägg till eller ta bort program -> lägg till/ta bort windows-komponenter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kontrollpanelen -> lägg till eller ta bort program -> lägg till/ta bort windows-komponenter Jag har Windows ME... men hittar inget IE där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Du måste inte ta bort IE bara för att du ändvänder Firefox. Ett faktum är att en avinstallition av IE kan skapa lite problem. Läs i den klistrade tråden i det här forumet, där står det lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det går inte att avinstallera Internet Explorer i Windows på ett enkelt sätt, då IE är integrerat i operativsystemet. Utan IE kommer du till att börja med inte åt Windows Update. Dessutom kommer flertalet av Windows tillbehör/program att sluta fungera då de är beroende av IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tag inte bort IE. Du behöver helt enkelt bara inte använda det. Windows behöver IE för att fungera korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tag inte bort IE. Du behöver helt enkelt bara inte använda det. Windows behöver IE för att fungera korrekt. Jag använder aldrig IE men popupsen från det där adwaret kommer upp hela tiden fast IE inte är igång... å de kommer upp i IE rutor, om ni förstår vad jag menar. inte i firefox rutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Men ta bort ad-waren då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Men ta bort ad-waren då. Har försökt med en miljard olika spyware & adware program .... Men det är tydligen något känt adware som typ återskapar sig själv varje gång man sätter på datorn och som är skit svårt att ta bort... o det finns typ ingen som vet hur man tar bort det på WinME... någon här som vet kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts