berit Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nån annan som är lika glad som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nån annan som är lika glad som jag? Ja jag är glad, det är ett stort sommartecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nån annan som är lika glad som jag? Nej, för då är hockeyn slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nähh jag bryr mig inte... men KFF vann idag, så brorsan är hyffsat glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Helvete! Göteborg vann över mff göteborg hade sån jävla tur! Mff kunde ha vunnit med 4-2 minst. Aja dom tar dom nästa match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Helvete! Göteborg vann över mff göteborg hade sån jävla tur! Mff kunde ha vunnit med 4-2 minst. Aja dom tar dom nästa match Mff vinner ändå tillslut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Mff vinner ändå tillslut Hoppas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hoppas det. På villket nummer (text-tv) står resultaten? 343 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nej, jag är inte glad. jag brydde mig lika mycket som att Amaghito Synarioto's eka har blivit uppbränd av en ligist i japan lika mycket bryr jag mig om att Hockeyn är slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 WOHO!!! Helsingborg Helsingborg Helsingborg Riktigt skön seger mot Halmstad igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vet inte hur glad du är, men glad är jag iaf. Kalmar-Gefle 1-0 Kanske inget att vara jättestolt över egentligen,KFF spelade skit,men det är ju det som kännetecknar topplag,att vinna ändå att de spelar dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Var ni och kollade på Kff idag! Fan va de sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 På villket nummer (text-tv) står resultaten? 343 eller? Kanal 5 text-tv sida 377. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kanal 5 text-tv sida 377. Okej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Var ni och kollade på Kff idag! Fan va de sög. Nej jag var inte där,kollade hos en kompis,och ja,spelet sög. Var du där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Oj, en kalmarbo till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Helvete! Göteborg vann över mff göteborg hade sån jävla tur! Mff kunde ha vunnit med 4-2 minst. Aja dom tar dom nästa match Hehe, själv är man ju ifk:are min kompis var nere på matchen med änglarna så jävla gött att blåvitt tog skånejävlarna (no hard feelings ) men det har ju vart lite revanschlust sen dom fick stryk av mff på ullevi i höstas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Oj, en kalmarbo till Betyder det att du också bor där eller att den andra killen(vad han nu hette) som har skrivit också gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Yey Djurgårn vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Yey Djurgårn vann WEEEII GO DJURGÅRDEN ( fast ja kollar mer på champions league o la liga ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts