GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Nott sem e värt att lägga upp? EDIT: LADDA NER HÄR! Redigerad 10 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nott sem e värt att lägga upp? Njaaa... Kanska ska göra lite mer olikhet gämnfört med orginalen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Håller med. Men det var snyggt! Du kan ju göra lite mer på den, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Håller med. Men det var snyggt! Du kan ju göra lite mer på den, eller nåt. Som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tycker det ser mer ut som ett knogjärn än ett knoghjärn Ser väl rätt bra ut men liknar orginalet för mycket, kan man lika gärna använda det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tycker det ser mer ut som ett knogjärn än ett knoghjärn Ser väl rätt bra ut men liknar orginalet för mycket, kan man lika gärna använda det istället. Ok då skiter jag väl i att lägga in den då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vad är det du ändrat på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vad är det du ändrat på det? Rtt helt nyy jämnare forrmer och nitar som sticker ut längst fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Rtt helt nyy jämnare forrmer och nitar som sticker ut längst fram Okej, jag har inte sett originalet så jag visste inte Men du skulle ju kunna lägga dit lite blodeffekter eller något så det blir mer skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Okej, jag har inte sett originalet så jag visste inte Men du skulle ju kunna lägga dit lite blodeffekter eller något så det blir mer skillnad Om non hjälåer mig att få dit texturer här e den vanliga fast isanandreas men det e samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ok då skiter jag väl i att lägga in den då... Du behöver ju inte skita i det bara sådär, gör den lite annorlunda mot orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Om non hjälåer mig att få dit texturer här e den vanliga fast isanandreas men det e samma Jo, din är mycket snyggare iaf. Bra idé med blodeffekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Här e den iaf om non vill ha den...knoghj_rn.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts