Performance Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tjenare! När jag ska göra ett uppdrag för Woozie så säger dom att jag inte kan göra de. De står typ så här= You need more pracitce underwater elle nått... Hur fixar jag så jag kan göra uppdraget? Väldigt tacksam för svar. MVH Performance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Du måste dyka mer undervattnet. Då går din lung kapacitet upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tjenare! När jag ska göra ett uppdrag för Woozie så säger dom att jag inte kan göra de. De står typ så här= You need more pracitce underwater elle nått... Hur fixar jag så jag kan göra uppdraget? Väldigt tacksam för svar. MVH Performance Varför inte söka Varför inte söka Varför inte söka Ja här har du några länkar till många som har samma problem som du, ung flera miljoner var det. Men jag tog bara vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Varför inte söka Varför inte söka Varför inte söka Ja här har du några länkar till många som har samma problem som du, ung flera miljoner var det. Men jag tog bara vissa ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 ägd Menar du att jag är ägd bara för att jag (enligt mig) gav han ganska bra tips. I så fall så har du fel, jag känner mig inte ett du ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Menar du att jag är ägd bara för att jag (enligt mig) gav han ganska bra tips. I så fall så har du fel, jag känner mig inte ett du ägd Hmm, håller nog med dig där GTApimpfoolife! DaVa quota nog fel person! För att resonomanget ska ha en poäng måste det ju vara Performance som är ägd! Du gjorde ju en riktig tillrättavisning på ett trevligt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts