Weener Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jag hadde nästan råd med mailbu club häromdan så jag gjorde stunts rånade affärer tog pengar av människor körde taxi och fick tillslutråd med det. 3 bra grejer med det 1. man får 10000 när man klarar alla uppdrag 2Det finns en bartender med endast stringtrosor och stövlar och en hatt mumms 3Det är mitt favorit ställe att ha slagsmål på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 helt klart Sunshine Auto, jag köpte det, sen vann jag några gånger på det svåraste och kunde snart köpa alla ställen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jag hadde nästan råd med mailbu club häromdan så jag gjorde stunts rånade affärer tog pengar av människor körde taxi och fick tillslutråd med det. 3 bra grejer med det 1. man får 10000 när man klarar alla uppdrag 2Det finns en bartender med endast stringtrosor och stövlar och en hatt mumms 3Det är mitt favorit ställe att ha slagsmål på Ajajbaja!!! Tjejen i baren e min... I vilken topic sa jag det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Jag har rånat (många) tools på första ön.. så ja har kanske 70,000... men jag har köpt nå ställe sóm heter el nånting.. man kan iaf spara där.. åsså spara bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Köp absolut inte Boat Yard! Segt och svårt båtuppdrag och du tjänar grymt dåligt där. Tycker du ska köpa Malibu Club först om du har råd *Du tjänar mest där sen ($10000) *Du har nära så du kan spara *Roliga uppdrag Svårt??? hah! har du ingen kontroll eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Ja tydligen.. Båt uppdragen är iaf svårast i hela spelet typ.. Tycker kontrollen är grymt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 ps2 kontrollen kan man ju typ inte sikta med musen är mycket lättare längtar till det skall komma på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Föresten stellhell tjejen är min Jag köpte en sniper och sköt huvudet av vakten som stog mittemot sen ställde jag mig mittemot och somade in hennes tuttar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 du gillar den bruden va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 hur mycket kostar alla olika klubbar i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Tillräckligt mycket för att man ska kunna köpa dom.. de första huset man köp de e lätt Hyman condo.. sen så köper man Film Studio... Men om du vill ha Milabu Club så får du skrapa ihop en massa pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 tips vilken klubb ska jag köpa först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 vad menar du med klubb? Pole Position eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 asså om man köper nån grej så får man updrag tror jag fick precis vc kan inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Tyckte spelet var för enkelt men de va jävligt roligt ...klara de fan på 5 dagar...Köpte Malibu först men orkade aldrig hämta pengar där...Malibu ska man köpa först de är roligast uppdrag där Men man klara ju allt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 man kan köpa tangentbord o mus till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Föresten stellhell tjejen är min Jag köpte en sniper och sköt huvudet av vakten som stog mittemot sen ställde jag mig mittemot och somade in hennes tuttar AJABAJA!!!! Fina trekantiga bröstvårtor hon har iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts