DaVVo Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 är den tänd så är man online... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 vad menas med lampan brevid ens nick om den är gul är man online..om den är grå är man offline...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Något nytt om den lyser så är man ny som jag!! tror jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 att du är online.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 <font color='#000F22'>att du är online.. </font> Öh? Jag fattar inte var lampan är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 Öh? Jag fattar inte var lampan är? Lampan finns inte längre...Hultenius fick ju byta ikonboard... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Lampan finns inte längre...Hultenius fick ju byta ikonboard... Sniff... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Sniff... Snyft menar du väl?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Snyft menar du väl?? Okej... Snyft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Okej... Snyft... Bra!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts