saint Skrivet 3 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2002 Har lite frågor. Om ni har tid och lust så svara gärna . 1. Vad händer när man gör alla taxi uppdrag, polis uppdrag,Ambulans uppdrag, brandkårs uppdrag? 2. Vad händer när man sammlat in alla "hidden packades"? 3. Händer det nåt specielt när man klarat spelet till 100 %? 4. Vilken bil tål mest stryk, förutom Pansarvagnen? 5. Kan man bara göra "drive by" med uzin? Det var allt Tjingeling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 4 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 Tvärr så har jag inget svar på någon av dina frågor Men "drive by" med uzi låter skojigt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 4 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 1. Taxi = Lämna 100 passagerare och du får en ny röd taxibil. Polis = Gör 20 polis uppdrag på varje ö så får du 6 police bribes utanför ditt hideout. (Tips, om du trycker på esc när du är nära bilen, så stannar han och går ur bilen och då är det bara att köra över honom, lite fuskigt, men mycket lättare. Ambulans = Om du räddar 20 personer (tror jag) så får du hälsa utanför ditt hideout. Räddar du 50 personer (tror jag) så får du adrenalin piller utanför ditt hideout. och om du klarar paramedic level 12 så kan du springa hur länge som helst (blir aldrig trött). Lättast på första ön. Brandkår = Gör 20 på varje Ö så får du eldkastarn utanför ditt hideout. 2. Du får ett nytt vapen efter varje 10 upphittade packages. Jag har hittat 95 och jag har fått alla utom bazookan så jag tror att den får man när man hittat alla. 3. Tror inte det händer nåt. 4. Brandbilen eller OL Barracks 5. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 Oj, oj, oj då... Hedagarden är visst ett riktigt GTA3-geni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 4 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 Tack Hedagarden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Det är lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Hur gör man förresten en "Drive by" ... jag har testat men jag kan inte komma på hur jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 5 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Titta åt höger eller vänster när du sitter i en bil, sedan är det bara å skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 5 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Nu har jag gjort 100 taxi uppdrag, fick då meddelandet att en nyare taxi kommit i Harwood. Men nu är det så att jag inte vet var det ligger Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Jag ska nog också försöka att göra 100 taxi uppdrag, vill så gärna se den där taxin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 5 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Gör dom på andra staden, så mycket lättare där. Färre gäng som försöker förstöra för en. Staunton tror jag staden heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Nu har jag gjort 100 taxi uppdrag, fick då meddelandet att en nyare taxi kommit i Harwood. Men nu är det så att jag inte vet var det ligger Nån som vet? På första ön. Ungefär där man kommer upp från tunneln. Ganska nära diablos område. Åk höger från ditt hideout och ligg på den vänstra körbanan tills den tar slut i princip, sen tar du till vänster och på din högersida skall det nu finnas ett litet hus bakom en mur. Där är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 5 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 hehe hittade den.. men den är ju inte röd, mer lila ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Du får ett vapen efter vart tionde paket du hittar. Det finns 100st paket. 10/100 paket- Handgun 20/100 paket- Uzi 30/100 paket- Grenades 40/100 paket- Shotgun 50/100 paket- Armor 60/100 paket- Molotov Cocktails 70/100 paket- AK-47 80/100 paket- Sniper Rifle 90/100 paket- M16 100/100 paket- Rocket Launcher :: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Måste man göra alla taxi uppdrag på en gång eller kan man ta pauser och göra nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Rökpaus och toalettpaus är ok, även att göra andra uppdrag under tiden går bra. Bara du inte sover eller äter så kommer du få din röda taxi tillslut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Så man kan gå ut ur bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Du kan göra vad du vill. Göra några taxiuppdrag, lite vanliga uppdrag, kanske åka lite båt eller flyga lite, dö ett par gånger, springa i tunnelbanetunnlarna, stänga av eller vad du nu vill. Nästa gång du startar kan du köra taxi igen och till slut så har du gjort dina 100 körningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Tack för det! Jag har flera ggr försökt göra alla på en gång och på den tiden kunde jag inte spara... Jaja... Nu ska jag köra taxi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 vad menas med lampan brevid ens nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts