Arman Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vill bara veta vilka här, som går i Frölundagymnasiet i Göteborg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Vill bara veta vilka här, som går i Frölundagymnasiet i Göteborg... Inte jag men, Gör du? Redigerad 10 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Inte jag men, Gör du? Klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Jag gör inte det (går i 9:an), men jag känner en del som för det och en del som ska börja där Vet du vem jonathan är? han är punkare och går på IV på frölunda edit: har frölunda media/teknik som 3:e val Redigerad 10 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vet du vem jonathan är? han är punkare och går på IV på frölunda... Menar du Jonathan Nilsson? Och vad är IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Menar du Jonathan Nilsson? Och vad är IV? IV är väl inviduella linjen(akta stavning) som man får gå om man inte fixar betygen i grundskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 IV betyder Individuella valet och är som Cortez säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Menar du Jonathan Nilsson? Och vad är IV? IV kallas även vinga tror han heter rudebäck (han har inget med rudebäcks-gymnasiet att göra ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Arman skrev: Vill bara veta vilka här, som går i Frölundagymnasiet i Göteborg... Min Kusin går där, tror han heter . Han är född 1988. Redigerad 24 februari, 2022 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts