Arman Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 DJUR! jag vill se djur!!! alla möjliga djur som brukar finnas i en skog! Förstår fortfarande inte varför djur gör ett spel bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Förstår fortfarande inte varför djur gör ett spel bättre? Jo, men så är det... Tänkt dig va roligt de hade vart att skjuta rådjur i skogen O ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jo, men så är det... Tänkt dig va roligt de hade vart att skjuta rådjur i skogen O ja! Tja döda djur i spel är väl inte så värst upphetsande. I Resident Evil 4 så finns det kor och höns exempelvis att ha ihjäl men sätta en hagelbrakare i tinnigen på en kossa och blåsa av är inte speciellt upphetsande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 sätta en hagelbrakare i tinnigen på en kossa och blåsa av är inte speciellt upphetsande... ...Nej, men det är jävligt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 *det ska finnas TÅG, BÅT(STORA), FLYGPLAN, CYKEL, SKATE BORD. hahahah "Skate BORD lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Men djur skulle nog vara coolt att ha, att bli dödad av en björn eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Finns massvis av fåglar du kan skjuta..Bara det att skottet går igenom dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 En liten detalj jag saknar i SA är möjligheten att dyka ner i vattnet, för att få mera fart nedåt/framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 En liten detalj jag saknar i SA är möjligheten att dyka ner i vattnet, för att få mera fart nedåt/framåt. Man kan ju dyka ner i vattnet Fast jag vet inte hur du menar med mera fart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Man kan ju dyka ner i vattnet Fast jag vet inte hur du menar med mera fart Typ, Hoppa med fallskärm. Släppa den. Sen forma händerna som en pil. typ: -------\o/ <---- Armar och huvud --------| <---- Kropp _____/\ <----- Ben ¨¨¨¨¨¨¨¨\/ -------------| -------------o -------------\/ ~~~~~~~~~~~~~~~~ <------- Vatten Redigerad 13 april, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Gunde5: jag ser inte vad det är men jag tror jag förstår vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Jag tycker helt enkelt man ska göra ett GTA:USA med alla de gamla städerna på plus nya kopior av riktiga städer (detroit, chicago m.m) och håller med, man borde göra sin egen gubbe och INGEN linjär storyline vore grymt edit:och djur förstås, fatta va ballt och ha en egen hund som man döper och att rida på hästar Redigerad 13 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts