Xemtoth Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Mitt Counter-strike Condition Zero är lite konstigt.. när jag stoppar in skivan för att installera det så kommer det upp en ruta, då trycker jag på att installera, sen händer det inget mer och datorn segas ned tills jag tagit ut skivan, och då står det att installationen avbröts o så.. kan nån ge tips på hur man ska göra att det ska funka eller installeras skiten fast man inte ser hur det går under installationen? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Skivan kanske är repig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Pröva gå in på skivan när den är i och tryck på installationsprogrammet. Annars så vill den väl bara jävlas . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Pröva gå in på skivan när den är i och tryck på installationsprogrammet. Annars så vill den väl bara jävlas . Kan testa det... återkommer edit: testade... hände samma sak... >.< Redigerad 10 april, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Om du har ADSL eller ja, fast månadskostnad på ditt internet kan du ju ladda hem Steam och tanka CZ via det om du har en CDKEY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Om du har ADSL eller ja, fast månadskostnad på ditt internet kan du ju ladda hem Steam och tanka CZ via det om du har en CDKEY. Well... har en CDkey men avskyr steam Redigerad 10 april, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Cz kommer ändå att köras i Steam även om du installerar med skiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts