pottzork Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Någon som går dr förutom jag å hemulen? ägande skola. typ eget arbete hela dagarna. inte en enda lektion förutom tyska på torsagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag går på en praktisk skola, så jag har praktik 3 dagar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 2 homies gick där förut, kunskapsskolan i tyresö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Någon som går dr förutom jag å hemulen? ägande skola. typ eget arbete hela dagarna. inte en enda lektion förutom tyska på torsagar Är inte det bara tecken på att skolan inte har råd med lärare? Eller vad gör ni på det egna arbetet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kunskapsskolan i Lund är konstig... Har dock inte gått där... Vill heller inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tror att en kompis gick i Bandhagens kunskapsskola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Låter som en jävla mycket kunskap i den skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kunskapsskolan i Lund är konstig... Har dock inte gått där... Vill heller inte! Du är inte ensam... den ligger dessutom precis vis St. Lars - det bådar inte gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Du är inte ensam... den ligger dessutom precis vis St. Lars - det bådar inte gott... Haha nej det gör inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) ägande skola. Ehum, eller inte? Man kan fan inte jobba normalt, borde fan byta skola om ja ska ha nån chans senare i livet Redigerad 11 april, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Finns en Kunskapsskola i Enköping också.. Känner några som läser där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Finns en Kunskapsskola i Enköping också.. Känner några som läser där.. Haha jo, och var ligger den? Jo, vid dom galna norrbaggarna som brukar rusa runt i den lilla dungen med rostiga knivar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag gick i Kunskapsskolan i Tyresö innan jag började gymnasiet. Fina minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts