Kaboom Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) I denna mod så har alla objekts "Draw Distance" blivit "utmaxat" så att du kan se detailer från långt håll. Alla "laddningszoner" är också borttagna så att du slipper vänta på att den andra sidan av staden ska laddas. Länk... Notera: Denna modden är gjord för VC. Redigerad 10 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 I denna mod så har alla objekts "Draw Distance" blivit "utmaxat" så att du kan se detailer från långt håll. Alla "laddningszoner" är också borttagna så att du slipper vänta på att den andra sidan av staden ska laddas. Länk... Notera: Denna modden är gjord för VC. Coolt men vart ska man lägga allt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Fy F*n vad bra Kan du lägga fram installations instrutioner här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Fy F*n vad bra Kan du lägga fram installations instrutioner här? Lägg bara alla ide o sånt i deras mappar i data/mapps o sen map.zon i data KLART! ska testa mitt nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Installerat! Ska testa det nu Edit: Testad och det fungerar utmärkt, man ser perfekt! Redigerad 10 april, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Länken funkar inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Om länken inte fungerar så har ni modden här:spaceeinstein_DrawDistance2.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Coot! Måste testa det. Edit: Jo, det funkade bra! Undra varför inte Rockstar gjort det från början? Redigerad 10 april, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Om länken inte fungerar så har ni modden här: Heh, tackar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Coot! Måste testa det. Edit: Jo, det funkade bra! Undra varför inte Rockstar gjort det från början? Antagligen för att dom inte vill ha så höga systemkrav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Antagligen för att dom inte vill ha så höga systemkrav Precis.. Vissa datorer behöver laddningszonerna osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Har modden hackat för någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Har modden hackat för någon??? Inte för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Kan man få se en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Nu har jag testat modden och den fungerar perfekt!!! Man kan se Escobar International från första ön EDIT: Jag tog bort lite saker... Redigerad 11 april, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Jag märker ingen större skillnad, men visst, den fungerar allt. EDIT: Det känns som allt flyter på mycket bättre nu, vet inte om det verkligen är så men. Redigerad 11 april, 2005 av NawID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Denna skulle funnits för interstae motovägs modden^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Sakar det inte datorn? Spec om man har en sketen dell med 128 mb ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Sakar det inte datorn? Spec om man har en sketen dell med 128 mb ram? Hahaha har man DELL har man inte många rätt dom e skit kassa mitt förslag e att bygga en sj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Bygga en sj? O.o. Dator? Nää jag vet, morsan köpte den till jobbet Men den i iaf bättre en min egna 98.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts