Ace Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Dustin är ju inte så billiga. Fast det är ju okej och handlar ifrån dom om man slipper momsen Jag slipper momsen när jag handlar där (Kontakter u know) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Hittade två allvarliga fel: "HP" och "Intel Pentium" Som om AMD skulle vara bättre. Kanske mer prisvärd dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Sparkit.nu Hyffsad sida med bra support! Redigerad 12 april, 2005 av Antonol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Som om AMD skulle vara bättre. Kanske mer prisvärd dock. AMD är bättre för spel och mycket annat. Dock inte om HP sätter ihop en AMD-dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) MAFIA_KING: Vad kostar kalaset? Plocka ihop en dator med samma specs i nån datorbutik och se vad som blir billigast. Annars är det där väldigt bra. Pengar skulle jag tro Redigerad 12 april, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Pengar skulle jag tro BaahaHAhahahHAHAHAHAHAAH MuahhahahHAHAHA.. uj uj uj, vad får du allt ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Nej ärligt talat vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts