Alpha Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag vill veta vilken ni tycker e bäst och mest köpvärd. Canal Digital eller Viasat Guld/Silver? För jag e lite osäker vilken jag ska köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Viasat Guld lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vilken är dyrast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Vilken är dyrast? Jag har Guld. Viasat: Guld: 299Kr/Mån Silver: 149Kr/Mån Bas: 99Kr/Mån För guldkunder kan man nu även se Tv4 och Tv4+ helt utan extra kostnad. [Läs mer] Edit: Kan tänka mig att Canal Digital är dyrare. Redigerad 10 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts