Martin-123 Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Undrar hur man lägger inn rösterna som finns i misc mappen.. så det hörs i spelandet.. som t.ex headshot,multikill,ultrakill osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Om jag har fattat rätt(kanske inte, sorry isåfall) så kan man inteha dom på alla servrar. Med de menar jag att dom bara funkar på vissa servrar, tex när du går in på en server så kan de stå downloading sounds headshot osv då kommer "han" säga headshot på den servern! Sorry om jag snackar skit men så uppfattade jag frågan Med allt de jag skrev så menar jag följande: Dom funkar bara på vissa servrar! Redigerad 10 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det finns en CS topic ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 AMX Mod Hereeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 AMX Mod Hereeee MetaMod e ju en DLL fil..hur ska jag öppna..?? :) snälla svara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Läs readme, har inte aning hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 En liten notering bara; AMX Mod är för krångligt att installera för CS Spelare. Kör med adminmod istället, finns säkert uL7!m4t3 1337 z0uNdSz där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 En liten notering bara; AMX Mod är för krångligt att installera för CS Spelare. Kör med adminmod istället, finns säkert uL7!m4t3 1337 z0uNdSz där.. Ähh... På 1.5 hade jag en liten LAN-server där jag körde mot bottar, den hade AMX Mod, HLGuard, Cheating-Death, ALLT! Lite jobbigt är det men inte omöjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Har adminMod nu..verkar som den inte finns till source..Var får jag tag i liblist.game filen.. det kommer ERROR could not install AdminMod couse liblist.game file missing..behöver hjälp..vet att jag e dålig men vill gärna att det ska funka.. Redigerad 10 april, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vart lägger man in modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts