kebabkurt Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Till alla er som inte har läst RESET vill jag bara säga att det är en spel tidning med forna skribenter från super-play. Det är en väldigt bra tidning som hittills bara kommit ut i ett exemplar. Nästa tidning kommer ut den 19 april (vilket är snart) jag tycker att ni alla ska läsa den som är spel intresserade. Redigerad 9 april, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Kan man äta det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 en spel tidning med forna skribenter från super-play. Du skall inte nämna "PC-Gamers" forna skribenter? Vet att Bennet stack över för att starta den, sen har jag för mig att även Gisella skulle börja frilansa för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Sant,men jag orkade inte skriva mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Du skall inte nämna "PC-Gamers" forna skribenter? Vet att Bennet stack över för att starta den, sen har jag för mig att även Gisella skulle börja frilansa för dom. Skulle inte gisela hoppa till SP? Där nylund är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Skulle inte gisela hoppa till SP? Där nylund är... Så kanske det var. Blandade ihop det i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nej aldrig hört talas om den förrän nu, och varför ha siffror framför alternativen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Har tidningen någon hemsida eller finns det något annat ställe man kan läsa om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Reset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ingen aning vad det är. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Nej aldrig hört talas om den förrän nu, och varför ha siffror framför alternativen? Varför inte? Har du problem med dom kan jag ju alltid ta bort dom nästa gång jag gör något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Äh, "kan man äta det"... Taget från HH jöh! Skitsamma, det är vad jag tog iaf... verkar smart tt äta en reset-knapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Äh, "kan man äta det"... Taget från HH jöh! Skitsamma, det är vad jag tog iaf... verkar smart tt äta en reset-knapp! Knapp? bravo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Försöker käka den för att kolla om det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Kan man äta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts