Roxxy Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ok...Jag ju börjat om med spelet men efter burning desire får man ju denise som flickvän. Men jag har ju aldrig gått ut med henne så kommer plötsligt fram på skärmen : Progress with Denise +. Va fan tänkte jag Har det hänt med er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ja det har hänt mig många gånger. Men går du sen inte ut med henne mer så minskas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ok...Jag ju börjat om med spelet men efter burning desire får man ju denise som flickvän. Men jag har ju aldrig gått ut med henne så kommer plötsligt fram på skärmen : Progress with Denise +. Va fan tänkte jag Har det hänt med er Jag får PLUS när jag håller mig borta från henne. och Minus när jag är me henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nej, det är minus du får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag får PLUS när jag håller mig borta från henne. och Minus när jag är me henne Du är så wannabe Wu Zi Mu att du t.o.m. blivit blind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tror inte det har hänt mig, när jag inte dejtat henne på ett tag brukar det bli minus för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Allt detta hände när jag gjorde uppdraget där man får henne. Sen skulle jag gå och göra annat skit istället för att gå ut med henne så fick jag plus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Big deal? Vem fan bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts