Valle-Ball Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Leker lite gtapimpfoolife och säger: Det heter faktiskt Wrong Side Of The Tracks Jag känner inte till nåt (har editerat bort det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Är det bara jag som gillar att hoppa från så högt i luften det går och bara falla ner i vattnet? =) Nej, det är en av de roligaste sakerna oxå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikkha Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Rolagste ögonblicket var när ja fick spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Rolagste ögonblicket var när ja fick spelet! Frågan löd: Vilket är ert roligaste ögonblick i SA? Redigerad 15 april, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Han kanske inte har haft något kul med SA än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det första jag gjorde var att skaffa mig ett vapen och sköt ner en polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Han kanske inte har haft något kul med SA än? Frågade dom vad det första du gjorde var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ja, det var väl precis i början när man cyklade och inte kände igen sig vart man åkte och allting var nytt, kommer ihåg när jag tänkte på det med bron som går över motorvägen och ner till grovestreet och flickvännen. fint minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Första gången jag hoppade fallskärm! Det vardet absolut underbaraste jag varit med om! (sa göra det på riktigt när jagfyller år! Läängtaa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Det roligaste var när jag bara hade gjort några uppdrag i L.S och simmade över till S.F och blev jagad runt i den staden, väldigt länge och roligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 :'( Var mycket roligt då jag var på landsbygden för första gången. ONE STEP FORWARD AND TWO STEPS BACK, NOBODY GET SO FAR LIKE THAT!!!! !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Frågade dom vad det första du gjorde var? Varför Quotar du dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 En annan sak (denna är lite taskig mot CJ) men det är kul. "Denna är lite taskig mot CJ... hähähä... snacka om att leva sig in i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts