FoxtroT Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Breaking The Bank At The Caligula's heter det faktist. Oh vad det är skönt att vara petig Omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Omg Vadå oh my god?, rätt ska vara rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) När jag hade fått det och var oerfaren specield "Wrong side off the tracks"-uppdraget vet ej varför Redigerad 15 april, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 När jag hade fått det och var oerfaren specield "Wrong side off the road"-uppdraget vet ej varför Leker lite gtapimpfoolife och säger: Det heter faktiskt Wrong Side Of The Tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 När jag kom till landsbygden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hhaha precis vad som hände för mig, men jag flög ett besprutnigsflygplan över öknen ... Besprutningsplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Besprutningsplan? Ja du vet det där röda skit dåliga flygplanet, som finns på en kulle söder om SF nära den där gården man kan köpa.... ovanpå Easter Tunnel.... den finns också precis söder om alla oljepumparna i öknen precis norr om Quarryn.... Kan min SA karta! btw... så var det det första flygplanet jag flög... blev helt galet lycklig när jag hittade det.... Men egentligen fy fan va jag saknar den första tiden man hade med spelet.... när man hittade nya grejer hela tiden... det är inte lika roligt längre Längtar redan till nästa GTA! Redigerad 13 april, 2005 av HadDeliNo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
abo_ Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Bästa tillfället var när jag bröt mig in på , flygplatsen och snodde ett sånt vitt plan kommer inte ihåg vad dom heter men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 The name is Shamal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 När jag bergade en bergningsbil med en bergningsbil som bergade en bergningsbil som bergade en husvangn upp för MT. Chiliad och hoppade utför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Måste ha vart kul HUSVAGN-BÄRNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL utför stupet...Tänk på oljan i naturen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Måste ha vart kul HUSVAGN-BÄRNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL utför stupet...Tänk på oljan i naturen :'( Japp. Fast det var mer. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨_ BÄRNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL-HUSVAGN_- - < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Japp. Fast det var mer. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨_ BÄRNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL-HUSVAGN_- - < Fast Bärningsbil - bärningsbil - traktor - traktor - traktor - bärningsbil då? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Fast Bärningsbil - bärningsbil - traktor - traktor - traktor - bärningsbil då? xD Näj. Jag har inte testat det än. Men jag ska kanske. När jag får spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Mitt roligaste ögon blick var när jag hoppade ner från Mount Chiliad :"> Det var en helt speciel(stavning)känsla.....alltså första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Är det bara jag som gillar att hoppa från så högt i luften det går och bara falla ner i vattnet? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) När jag bergade en bergningsbil med en bergningsbil som bergade en bergningsbil som bergade en husvangn upp för MT. Chiliad och hoppade utför Finns det husvagnar? Redigerad 14 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Det roligaste ögonblicket jag har varit med om var när jag använde Hydran och flög rakt upp i luften, efter ett tag hoppa jag ut ur planet. Men detta är igentligen inget ögonblick utan en sport, man skall hoppa på en människa på marken, det blir ett skönt splatt. En annan rolig sak att göra är att ta en Towtruck och köra mot ett stup, det vad Castillo del Diablo är bra. Men varför man måste använda Towtruck är bara för att man skall bärga en annan bil, sen backar man mot stupet, så det slutar med att bilen hänger bakom Towtrucken i luften, svårt att förklara men det är kul. En annan sak (denna är lite taskig mot CJ) men det är kul. Det gäller att komma upp på ett tågtak, efter att man har kommit upp kommer tåget åka iväg, sen när man kommer till en tunnel så gör sig CJ illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det var nog när jag kollade på introfilmen innan jag började spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Lands bygden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts