Jump to content

Roligaste ögonblicket!

mfd
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:lol: Besprutningsplan?  :huh:

Ja du vet det där röda skit dåliga flygplanet, som finns på en kulle söder om SF nära den där gården man kan köpa.... ovanpå Easter Tunnel.... den finns också precis söder om alla oljepumparna i öknen precis norr om Quarryn.... Kan min SA karta! :)

btw... så var det det första flygplanet jag flög... blev helt galet lycklig när jag hittade det.... :o Men egentligen fy fan va jag saknar den första tiden man hade med spelet.... när man hittade nya grejer hela tiden... det är inte lika roligt längre :) Längtar redan till nästa GTA!

Redigerad av HadDeliNo..
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste ha vart kul

HUSVAGN-BÄRNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL    utför stupet...Tänk på oljan i naturen  :'(

Japp. Fast det var mer.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨_

BÄRNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL-BÄRGNINGSBIL-HUSVAGN_- - <

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste ögonblicket jag har varit med om var när jag använde Hydran och flög rakt upp i luften, efter ett tag hoppa jag ut ur planet.

Men detta är igentligen inget ögonblick utan en sport, man skall hoppa på en människa på marken, det blir ett skönt splatt.

En annan rolig sak att göra är att ta en Towtruck och köra mot ett stup, det vad Castillo del Diablo är bra.

Men varför man måste använda Towtruck är bara för att man skall bärga en annan bil,

sen backar man mot stupet, så det slutar med att bilen hänger bakom Towtrucken i luften, svårt att förklara men det är kul.

En annan sak (denna är lite taskig mot CJ) men det är kul. Det gäller att komma upp på ett tågtak, efter att man har kommit upp kommer tåget åka iväg, sen när man kommer till en tunnel så gör sig CJ illa ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor