Jump to content

Roligaste ögonblicket!

mfd
 Share

Recommended Posts

När jag höll på med de först uppdragen i L.S och längtade så efter vad som fanns utanför stadens gränser, så jag snodde ett tåg och åkte ut ur staden tills jag kom till en spärr. därefter hoppade jag ut ur tåget och sprang ut till friheten :rolleyes: (Samtidigt som jag fick fullt pådrag efter mig)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är klart jag syftar på de.

Och det är klart det blir bäst för alla, men så länge någon snackar om ufon kommer jag hacka upp mig på det

Så självklart är det inte.

Hoppas för din egen skuld att du menar att du kommer haka upp dig på det!

Men för att inte förstöra tråden så ska jag även svara, de roligaste ögonblicken var när man kom till någon ny stad/by eller något nytt ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag smög in på Los Santos flygplats, snodde en Dodo och begav mig av mot Las Venturas. Jag hann se alla byggnader och några bilar innan en missil plötsligt träffade högra vingen. Störtdykningen var ett faktum och innan jag visste ordet var plaskade CJ runt i vattnet, omringad av skjutglada poliser med diverse fordon i släptåg. Wasted.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag smög in på Los Santos flygplats, snodde en Dodo och begav mig av mot Las Venturas. Jag hann se alla byggnader och några bilar innan en missil plötsligt träffade högra vingen. Störtdykningen var ett faktum och innan jag visste ordet var plaskade CJ runt i vattnet, omringad av skjutglada poliser med diverse fordon i släptåg. Wasted.

Hhaha :wub: precis vad som hände för mig, men jag flög ett besprutnigsflygplan över öknen ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, jag ville vänta tills SA kom till datan men min polare hadde SA på playstation och jag ville bara spela, så nu har jag spoilerat mig själv! :'(

Så jag har inga roliga ögonblick för mig själv.

Men ett roligt ögonblick var när jag och min polare körde 2 players och vi båda va utklädda till poliser och vi låtsades göra razzia i en liten lantis-stad :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste var när jag vart påkörd av ett ufo med min ubåt :wub: . Sen kom Leatherface och åt upp mig, och sen kom CJs morsa och sa åt mig att käka sallad ;) .

--------------------------------------------------

Ontopic: Det bästa var när jag fick ett nytt PS2 eftersom mitt förra gick sönder. Kom ihåg dagen jag satte på det nya lilla PS2an och CJ sa, "after 5 years on the east coast it was time to go home".

Åhh vad mysigt det var ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste för mig var iallafall när jag gjorde "Robbing the bank at Caligula's" alldeles nyss..

*SPOILER*

Jag gick fram emot fallskärmen där den alltid står..Då kom det en polishelikopter från ingen stans som jag landade på! Jag landade på mitten av rotorbladen så CJ åkte karusell medans jag garvade...

Var snabb som fan med att slå in Odödlighetsfusket och jag tyckte om att se köttbitar som flög hit o dit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor