mfd Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vilket är ert roligaste ögonblick i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vilket är ert roligaste ögonblick i SA? När jag fick det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Utan tvekan när jag kom till landsbyggden. Älska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 När jag precis gjort kommit hem till groove street. Då tog jag bara cykeln å började utforska landsbygden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ett av de bästa minnena är nog ändå första gången jag körde uppför Mt. Chilliad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Rolagste ögonblicket måste ha varit när jag var ute och stegrade med cyckeln i LS så råkade jag landa på en lowrider. Samtidigt som jag stegrade med cyckeln var jag på väg till en mission. Eftersom jag landade på bilen körde lowridern exakt till mission platsen så hoappade jag av där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mattzki Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Rolagste ögonblicket måste ha varit när jag var ute och stegrade med cyckeln i LS så råkade jag landa på en lowrider. Samtidigt som jag stegrade med cyckeln var jag på väg till en mission. Eftersom jag landade på bilen körde lowridern exakt till mission platsen så hoappade jag av där När jag satte mig på SA skivan så den gick sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vad har hans inlägg med det att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 När jag flög flygplan för första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Går det cykla up på det högsta berget på SA? Jag och en kompis ska göra det när vi får det till datorn. Det ska bli kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Går det cykla up på det högsta berget på SA? Jag och en kompis ska göra det när vi får det till datorn. Det ska bli kul. Att cykla upp på berget är det snabbaste sättet att komma upp (förutom flygpplan o heli då) man kan cykla upp för skit branta grejer.... mitt bästa ögonblick var nog första gången jag hittade en FCR-900 o drog ut o körde på landsbygden och körde ut för nåt stup typ vid back o beyond... Landsbygden är det bästa i hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Ett av dom roligaste ögonblicket för mig var nog när jag hoppade ner för mt.chliad(stavning?)för första gången med cykel Redigerad 10 april, 2005 av BigSmoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ett av dom roligaste ögonblicket för mig var nog när jag hoppade ner för mt.chliad(stavning?)för första gången med cykel Samma sak för mig. När man föll ner för ett stup för första gången pirrade det faktiskt i magen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Någon gång då jag har cruisat runt i SF med cykel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Precis i början, direkt cyklade man ut på landsbygden, skaffade 100% stamina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det roligaste ögonblicket var nog då jag satte på mitt SA och började spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vet inte... typ när man klarar ett uppdrag på nåt grymt sett eller när jag körde ner för mt. chilliad med minibussen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 När jag kom till P-klubben, Heehe mmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 när jag satte in skivan och började spela det var otroligt när R* logon kom höll jag på att dö. sen så blev jag så jävla glad när jag såg hur högt man kan flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Precis när man började spela. jag hade råkat sätta ett "player target" (ett sånt där rött sikte på kartan) långt ute på landet, så jag trodde att man skulle dit. när jag kom ut ur LS på landsbygden fattade jag liksom hur stort SA var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts