Rammstein Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Hur ska jag skapa en mod?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vet inte. Men man kan ju börja med att först komma på vad den ska handla om, innehålla, o.s.v. Sen kan man börja göra modeller o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ja, men hur gör man en mod och hur vet man om den passar till GTA VC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 I den förra topicen så förstod jag det som att du inte kunde installera en mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Haha , lycka till och göra en mod när du inte kan instalera en glhf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Du tyst!! Jag har bara problem med cpu:n!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 T-Ryder är dum i huv'et & jävlas med allt och alla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Du tyst!! Jag har bara problem med cpu:n!! CPU:n installerar inte moddar åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vet jag väl. Den är typ Puckad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 T-Ryder är dum i huv'et & jävlas med allt och alla!! §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. Läs igenom reglerna, och dubbelposta inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vet jag väl. Den är typ Puckad!! Modden eller CPU:n? Skaffa lite speciallektioner i svenska, sedan kan du återvända till forumet igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nu ska vi inte vara sådana men för det först: Man ska inte "mobba" dom som är mindre vetande an du själv. Det andra: Jag gillar inte sådana som dig och för det tredja: Så je F*n i det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 T-Ryder är dum i huv'et & jävlas med allt och alla!! Du måste vara väldigt snabb på att hitta medlemmars personlighet här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nu ska vi inte vara sådana men för det först: Man ska inte "mobba" dom som är mindre vetande an du själv. Det andra: Jag gillar inte sådana som dig och för det tredja: Så je F*n i det!! Nej, han "mobbar" inte dig, han ger dig tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nej, han "mobbar" inte dig, han ger dig tips. Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Haha, denna topic var fin. Iaf, så du ska skapa en mod... Hur ska du börja? Ett tips är att bestämma om det ska vara ett skin, bil, mission, map m.m. Sen finns det ju massor av guider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vet jag väl. Den är typ Puckad!! Eftersom du e så jäkla bra på att hitta annat folks personligheter så kan ja bevisa att jag nog hittat din personlighet! FJORTIS! Ta dig i kragen, sök lite på google o på forumet, sen när du inte orkar mer så lägger du dig i sängen o läser igenom hela svenskaboken 3 ggr o skriver ner allt du inte kommer ihåg o tränar in de till imorrn.. Sen e du mycket välkommen tillbaka och skriva om dina moddar du planerar till vc eller SA eller va du nu ska göra de till! gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hur ska jag skapa en mod?? Du kan ju göra om player skinnen som du hittar i models/generic som heter player.bmp som du kan öppna i till ex paint och rita på så ser han anorlunda ut det är en början iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts