mfd Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Måste man klara all RCZeros uppdrag för att gå vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillfoppa Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Nej, det måste man inte Men ifall man vill ha 100% i spelet så måste man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Hur kommer jag då över till Las Venturas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Gör uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Vilka uppdrag?? Redigerad 9 april, 2005 av mfd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillfoppa Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Vilka uppdrag?? Men dom som kommer i storyn såklart, fast ifall du e på flygfältet så är det väl inget som hindrar dig från att åka in till LV...? Det i öknen asså (flygfältet) Redigerad 9 april, 2005 av lillfoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag har klarat själva huvudstoryn men jag klarar fortfarande inte alla zeros updrag, jag är p det där man ska åka o skjuta bilar,cyklar m.m. med ett rcplane. + att jag inte klarar city sliking i bilskolan. blir tokig.. och jag har dödat denise så jag kommer aldrig kunna få 100% klarat. :'( det är synd om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 zeros updrag, jag är p det där man ska åka o skjuta bilar,cyklar m.m. med ett rcplane. + att jag inte klarar city sliking i bilskolan. blir tokig.. jag har dödat denise så jag kommer aldrig kunna få 100% klarat. :'( det är synd om mig Ett tips är att åka sjukt nära bilen och landa sen skjuter du den! Det är lättare! Det är bara att träna! Men våga använda bromsen ibland! Det finns tid så du klarar det iallafall! Det tar mer tid om du krockar... 100% upnår du trotts att du wastat brudarna! Jag har huvudvärk! Det är väl mer synd om mig!? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Ett tips är att åka sjukt nära bilen och landa sen skjuter du den! Det är lättare! Det är bara att träna! Men våga använda bromsen ibland! Det finns tid så du klarar det iallafall! Det tar mer tid om du krockar... 100% upnår du trotts att du wastat brudarna! Jag har huvudvärk! Det är väl mer synd om mig!? :'( Så du menar att jag fortfarande kan få 100%? jippie Redigerad 10 april, 2005 av BigSmoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Så du menar att jag fortfarande kan få 100%? jippie Japp det kan du, flickvännerna har inget med spelets 100% att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts