HadDeliNo.. Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag gjorde högskoleprovet idag... vad tyckte (tycker) ni om det? jag gjorde det för första gången och fick 92 rätt/122.... är det bra? vad får man för betyg på skalan 0 - 2.0 med 92 rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag har inte gjort provet och kan inte ett skit om det men jag gissar bara lite nu. 92 rätt av 122 är 75% och 75% av 2.0 är 1.5, kan det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Hmmm ... nej jag vet att det inte funkar så... om jag hade gjort det förra året hade jag fått 1.6... men dom anpassar det typ efter hela landets alla resultat tror jag... rätta mig om jag har fel.... och det motsvarar inte 16 i gymnasie betyg utan typ 18 ... rätta mig om jag har fel igen.. Jag har inte gjort provet och kan inte ett skit om det men jag gissar bara lite nu. 92 rätt av 122 är 75% och 75% av 2.0 är 1.5, kan det vara så? rolleyes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Nej, ush.. Jag skulle aldrig kunna göra prov på en lördag Kanske gör det i 3:an om betygen inte blir så bra, men det ser ljust ut änsålänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Min syster gjorde det. Jävligt långt prov hörde lag halv nio till fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Min syster gjorde det. Jävligt långt prov hörde lag halv nio till fyra. 8.20 - 16.10 var mitt o föresten är det ju coolt att göra det för o se hur smart man är... kommer få typ 17.5 i skolbetyg tror jag o då är ju 1.6 lite bättre tror jag.... Nej, ush.. Jag skulle aldrig kunna göra prov på en lördag tongue.gif Kanske gör det i 3:an om betygen inte blir så bra, men det ser ljust ut änsålänge wink.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts