mfd Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vilka uppdrag måste man göra för att komma till uppdraget ''learn to fly''? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vilka uppdrag måste man göra för att komma till uppdraget ''learn to fly''? Kolla det jag skrev och börja räkna HÄR Tänk på att uppdragen inte är i ordning och att söka och titta runt lite på internet innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Mste man göra ''pimp missions'' för att komma vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Mste man göra ''pimp missions'' för att komma vidare? Vad är Pimp Missions är det när man lämnar prostituerade med en Broadway eller? isf nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Du vet den killen under bron mellan San Fierro och Las Venturas. Måste man göra alla hans uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Du vet den killen under bron mellan San Fierro och Las Venturas. Måste man göra alla hans uppdrag? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vad är Pimp Missions är det när man lämnar prostituerade med en Broadway eller? isf nej Japp, alldeles riktigt. mfd: Du behöver inte ladda upp bilden i varje inlägg, vill du ha med den i dina inlägg så lägg den i din signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Japp, alldeles riktigt. Aha men jag har för mig att det hette "Pimping" men skit samma det är iaf samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Hur lägger man till den i signaturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Hur lägger man till den i signaturen? Nybörjarsidan fungerar alltid "det kan du ge dig på" Redigerad 9 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Det uppdraget man ska förstöra ''roadblocks'', kan nån ge mig ett tips för hur man ska klara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Det uppdraget man ska förstöra ''roadblocks'', kan nån ge mig ett tips för hur man ska klara det? Vad heter det, vilken stad gör man det i, vem startar uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Det behövs inte längre jag klarade det för 2 timmar sen. Men tack för att du bryr dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Måste man klara alla Zeros uppdrag? Redigerad 9 april, 2005 av mfd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Måste man klara alla Zeros uppdrag? Om du vill ha 100% måste du klara dem, men i storyn så behövs det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Det behövs inte längre jag klarade det för 2 timmar sen. Men tack för att du bryr dig. Han postade sitt inlägg 20 min efter ditt så isåfall hade du redan klarat det när du bad om hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ja men det är inte lätt att hålla reda på tiden när man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ja men det är inte lätt att hålla reda på tiden när man spelar. Ha ja det kan man säga Men vilket uppdrag hade du problem med, vill ändå veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jizzy ringer till dig och säger att du ska möta T-bone vid hamnen. Sen åker du lite längre bort och där tar du ett Sniper Rifle och en Rocketlauncher sen hoppar du på en Sanches och åker iväg före transport bilen för att förstöra Roadblocks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts