Master_sage Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Någon som har spelat ett spel som typ e ffrån 97 där man är två trollkarlar som ska befria fångar o sånt! Det e ett plattformsspel som man också kan köra two-player i! Jag slängde nämligen demo-skivan till spelet.. Vet nån vad det heter? Måste ha deT till varje pris!!! På första banan e man typ i ett slott där man e jagad av en riddare! Otroligt tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Är det ett PC spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Är det ett PC spel? Ja, det är det! Har du någon aning om vad det är för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Brave Dwarves? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Brave Dwarves? Nee..men tack för spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Brave Dwarves? Inte för att klaga eller nåt men dvärgar som trollkarlar är nog något som aldrig kommer vara så "normalt" faktisgt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Ja, det är det! Har du någon aning om vad det är för spel? Hmm, Ja, jag har växt upp bland plattformspel. Däribland många med trollkarlar! Skulle du kunna specificera dig lite mer på karaktärer, fiender, vapen, magier, Några liknande spel är: (förhoppnings vis är det något av dem) Wizards 'n Warriors Ghosts 'n goblins Warriors of Might and Magic ... Redigerad 10 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hmm, Ja, jag har växt upp bland plattformspel. Däribland många med trollkarlar! Skulle du kunna specificera dig lite mer på karaktärer, fiender, vapen, magier, Några liknande spel är: (förhoppnings vis är det något av dem) Wizards 'n Warriors Ghosts 'n goblins Warriors of Might and Magic ... Nee..inget av dem var det.. :'( Man kan vara en röd och en blå trollkarl! På banorna finns det typ flera våningar och man ska typ befria fångar.. Om man spelar två spelare måste t.ex. en spelare va på ett ställe medans den andra är på ett annat ställe för att lösa problemen.. Det var flera år sedan jag spelade det så det e lite svårt att komma ihåg... Fienderna har jag glömt totalt... vapen med...det e ganska bra grafik för att vara från 1997.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Nee..inget av dem var det.. :'( Man kan vara en röd och en blå trollkarl! På banorna finns det typ flera våningar och man ska typ befria fångar.. Om man spelar två spelare måste t.ex. en spelare va på ett ställe medans den andra är på ett annat ställe för att lösa problemen.. Det var flera år sedan jag spelade det så det e lite svårt att komma ihåg... Fienderna har jag glömt totalt... vapen med...det e ganska bra grafik för att vara från 1997.. Simon the Sorcerer http://www.gamereactor.se/media/aventyrsgommor_21773.jpg Simon the Sorcerer 3D http://www.gamereactor.se/media/aventyrsgommor_21767.jpg Redigerad 10 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Simon the Sorcerer http://www.gamereactor.se/media/aventyrsgommor_21773.jpg Simon the Sorcerer 3D http://www.gamereactor.se/media/aventyrsgommor_21767.jpg Nej,inte de heller! :'( Det verkar vara ett väldigt sällsynt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Är det i 3D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Är det i 3D? Nej! Glömde säga..sorry! Nej,man ser från sidan.. OBS. det är från 1997! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Mage Bros.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Mage Bros.? Mycket dåligare grafik e det på det trollkarls spelet jag söker efter! Typiskt att jag slängde skivan! Absolut ingen som vet??!! :'( Redigerad 15 april, 2005 av EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts