pottzork Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Någon som vet problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Seriöst, varför skriver du denna tråd i detta forum? Skulle passa bättre under spel eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Fel forum , Repig skiva tror jag. Prova att putsa av skivan och sen försöka igen. Eller så är det en fel brännd skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Jag tror jag vet vad detä r, men dock kan man inte diskutera det här. Jag addar dig på msn EDIT: DO'H, har du inte msn? EDIT2: Om du ahr msn kan jag skicka filen Redigerad 9 april, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Pottzork@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Öhmm ojsan glömde bort att filen är ganska stor Så jag tror itne jag skickar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts