GT4 Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Trafiken är lite konstig, skapade "new game" men de går lite laggig och jag har ingen anledning. Jag tror att det är bara för jag spelar Gran Turismo 4. Jag har inga repor på cdn, men kan det vara själva spelet? Dålig FPS kanske? Trafiken laggar typ, jag menar inte att de kör snabba som galningar. Typ - - -- - - - - - S Å RÖRDOM S IG Edit: 30 milisekunder mellan varje (rörlighet) kanske. Redigerad 9 april, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Det kan omöjligt vara lagg. Du får lära dig skillnad på lagg och ryck i grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag har också märkt av det! Det är inte på grund av att du kör GT 4 Det är bara så med SA, testa att köra på motorvägen och lägg dig jämsides med en datorstyrd bil så ser man att den hackar framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts